Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikkuu niiden vanhempien päässä, jotka jättävät päiväkodin portin auki?

Vierailija
05.10.2006 |

Useampana päivänä, varsinkin aamuisin on päiväkodin portti ollut auki. Eikö heillä ole hätä edes omasta lapsesta, vai luottavatko he niin kovin lapseensa, ja siihen että, lapsi ei lähde porttien ulkopuolelle. Ja jos näin varmoja ovat omastaan, niin okei!, mutta onhan siellä muitakin lapsia, ja niitäkin ois ihan hyvä ajatella.

Mua oikeesti keljuttaa tää asia! nyt varsinkin kun taas sai lehdestä lukea eilen? jonkun karanneen. Oma lapsi on jo 5-vuotias, ja olen hänelle sanonut, että aitojen ulkopuolelle ei ole mitään asiaa ilman lupaa. Mutta en mä silti luota 100 prosenttisesti häneen tässä asiassa, ja sitten joku aikuinen ja ihan jättämällä jättää portin auki! Ei kivaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinasitko, että joku ihan tahallaan ajattelee, että jätänpä nyt tämän tässä auki, heh...

Ja unohdus on vahinko. Helposti se sattuu aina jollekin kun siitä portista ramppaa paljon porukkaa, joskus aamulla puoliunessa.

Ja ei, en ole ikinä itse unohtanut kun ei ole lapset edes hoidossa, mutta muuten olen sen verran väsyneenä töpeksinyt, että voin hyvin kuvitella miten noin käy...

Vierailija
2/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai meinasitko, että joku ihan tahallaan ajattelee, että jätänpä nyt tämän tässä auki, heh...

Ja unohdus on vahinko. Helposti se sattuu aina jollekin kun siitä portista ramppaa paljon porukkaa, joskus aamulla puoliunessa.

Ja ei, en ole ikinä itse unohtanut kun ei ole lapset edes hoidossa, mutta muuten olen sen verran väsyneenä töpeksinyt, että voin hyvin kuvitella miten noin käy...

En jaksa oikeen uskoa! epäilen että kyseessä on ihan välinpitämättömyys. " Laittakoon joku muu ton portin kiinni, mä en siihen koske kun on märkä ja kylmä, aikaakin vie ainakin 2 sekkaa, ja duunit painaa, väsymyskin on ihan hirveä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siinä lohduttaa lässytys " inhimillisestä erehdyksestä" , kun naapurin kaksivuotias Jesse on rekan alla?!

t: 3

Vierailija
4/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä palstalta näet, että on olemassa erittäin välinpitämättömiä äitejä.

Vierailija
5/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse myös joskus ihmetellyt samaa. Joskus on ollut ihan pakko mennä laittamaan toisenpuolen aukinainen portti kiinni, kun muuten ois jäänyt häiritsemään.

Vierailija
6/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi kuopuksen nyt aloittaessa koulun tuokin on yksi ongelma vähemmän...

Vierailija
7/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puol yhdeksältä tulee ensimmäinen ryhmä pihalle. Niihin aikoihin jotkut tuo lapsia vielä hoitoon. Mä vien lapseni puol kahdeksaksi, ja aina oon laittanut portin kiinni, vaikka siellä pihalla ei vielä ketään olekaan. Mun mielestä niin kuuluu tehdä. Eihän kotioviakaan jätetä levälleen auki, ei ainakaan täällä Helsingissä.

Vierailija
8/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin, tuo on sellainen asia, mitä ei saa unohtaa!!! Ei missään tapauksessa. Siinä saattaa olla lapsen hengestä kyse!

Vierailija
9/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sinne mahdu se portti. Kiireessä tulee usein tehtyä pahimmat mokat. Kerran pakattiin hirveällä kiireellä autoa; kun toinen tuli niin toinen meni ja ovi oli käytännössä koko ajan auki. Ja yhtäkkiä herättiin että herrajumala, missä on meidän 2 vee. Silloin ajattelin, että näin niitä kamalia tapauksia sattuu. Ei kukaan jätä tahallaan lapsiaan vartioimatta. Onneksi kaveri löytyi hiekkalaatikolta.

Vierailija
10/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyltti portin pielessä, jossa lukee, " sulje portti" , silti se saattaa olla auki. Joskus olen päässyt hakemaan poikani aikaisemmin, sanotaan nyt vaikka klo. 14.00., niin silloinkin portti on saattanut olla auki. Koskaa ei kuitenkaan silloin kun olen lapseni normaaliaikaan hakenut pihalta. Eihän nää tietyt äidit ja isät silloin kehtaa näyttää laiskuuttaan, kun ovat tarhatätien katseen alla.