Miksi mä tällä hetkellä suorastaan vihaan miestäni?
Ei se mitään ole tehnyt, muuta kun on vaan ärsyttävä. Ja sitten kun se huomaa, että mä ärsyynnyn, niin se antaa mulle tilaa ja on kohtelias! Ai että miten se vasta ärsyttääkin!! Haluaisin ihan kunnolla riidellä, kiukutella ja tapella. Mies vain hymistelee, puhuu järkeä ja on rauhallinen, saatana. Se ärsytti mua tänään niin paljon, että laitoin sille viesti "hyppää järveen kusipää".
Kommentit (6)
Mä käskin sen jo kertaalleen pannakin mua, mutta ei sekään auttanut.
Ap
Huh ja jonkun vielä pitää elää sinun kanssasi saman katon alla. Rauhoitu! Et kai kohtelisi ystäviäsikään noin rumasti?
Toivottavasti se vetää sua joskus kunnolla turpaan. Loppuu toi suunsoitto.
Naisista tulee vanhemmite testosteronin takia tuollaisia. Seuraava askel on, että alat etuoikeutetusti etuilla kassajonossa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:30"]Naisista tulee vanhemmite testosteronin takia tuollaisia. Seuraava askel on, että alat etuoikeutetusti etuilla kassajonossa.
[/quote]
No en tiiä etuokenko ite, mutta annoin tässä yks päivä yhden keski-ikäisen ällötysmiiehen kuulla kunniansa, kun se etuili mua!! Se silmiään pyöritellen soperti, että ei ollu muka huomannu mua!! Voi saatana sanon minä, mulla oli autokärryt ja kakara niissä, ihan ku mut ois voinu olla huomaamatta!!
Ap
Sun kannattaa liikkua enemmän. Kunnon hikilenkki niin että jalat vapisee palatessa, niin helpottaa tuo kireys.