Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan luuseri jos alotan mt-lääkkeet?

Vierailija
10.04.2022 |

Oon sinnitellyt niin monta vuotta ilman kun pääsin niistä aikanaan eroon noin 10v sitten, mutta nyt tuntuu että ahdistus ja masennus vie kohta mennessään ja vaikuttaa kaikkeen. :(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole luuseri. Ne voi olla hyvin tukena ja apuna. Ihmelääkkeitä ne eivät ole, mutta voivat selkiyttää elämää hankalassa vaiheessa. Hienoa, että olet hakenut apua. Tsemppiä ja kaikkea hyvää jatkossa!!

Vierailija
22/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mt-tapauksista on työttömiä luusereita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Psyykenlääkkeet aiheuttavat hiljalleen aivovaurion.

Kyllä hoitamattomat psyykeongelmatkin vaurioittaa aivoja ja sen lisäksi pilaa pahimmillaan koko elämän. Ja harva sitten kuitenkaan on ihan ilman mitään itsensä lääkitsemistä, siihen omaan oloon haetaan helpotusta päihteistä, epäterveellistä ruoasta, jne.

Aina syytetään lääkkeitä eikä itse sairautta. Itse esimerkiksi olen lihonnut masennuksen takia kymmeniä kiloja, enkä ole käyttänyt lääkkeitä kuin vasta ihan viime vuosina. Tunnen itseni typeräksi kun yritin vain pärjätä ilman, etten vaan lihoa ja aivot kärähdä. No lopputulos oli, että lihosin kuitenkin ja aivotkin on kärtsännyt.

Vierailija
24/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntatieteiden kandidaatti kirjoitti:

Suurin osa mt-tapauksista on työttömiä luusereita

Suurin osa mt-tapauksista on työn ja tän oravanpyörän suoritus-yhteiskunnan aiheuttamia.

Vierailija
25/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki käyttävät mielialalääkkeitä. Jos sanovat, etteivät käytä, niin valehtelevat.

Vierailija
26/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim Srri-lääkkeet vain korjaavat oman aivotoimintasi virheen.  Millä tavalla hienoa on olla käyttämättä lääkkeitä, joita tarvitsee? onko hienompaa kärsiä vaikka särystä kuin ottaa burana?

Vierailija
27/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan luusereita kaikki kun vain oikein silmin katsotaan...

Vierailija
28/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultapieni, ET ole luuseri! Toivon sinulle kaikkea hyvää. Jos hoitotaho suosittelee lääkitystä, niin kannattaisi varmaan kokeilla ja lääkitys voidaan myös purkaa hoitotahon kanssa vaikka ihan pikkuhiljaa laskien jos lääkityksen jatkamiselle ei jossain kohtaa ole enää tarvetta. Lääkityksen avulla voi olla helpompi lähteä työstämään muita hyvinvointiasi edistäviä juttuja ja mt-ongelmat ei määrittele sinun ihmisarvoasi, muista se! Paljon tsemppiä sinulle.

Vierailija
29/34 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole. Lääkkeillä hoidat akuuttiavaihetta ja lopetat sitten kun tuntuu olo paljon paremmalta. Joudut tosin syömään niitä varmaan muutaman vuoden. Voxraa suosittelen.

Niin, että "lopetat sitten kun tuntuu olo paljon paremmalta"?! Ei sitten tullut mieleen, että kun olo tuntuu paremmalta voisi vaikka terapian aloittaa, jotta masennuksesta ja lääkkeistä pääsisi eroon?!

Kokemusta on!

Vierailija
30/34 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Minullakin on ollut käytössä erilaisia valmisteita siitä asti kun olin 21-vuotias. Olen nyt 34v kahden lapsen töissäkäyvä keskituloinen äiti, komea mies ja muutama ystävä löytyy. Huolehdin itsestäni ja olen kauniskin. En koe olevani luuseri, vaan sopivat lääkkeet auttavat minua voimaan paremmin ja elämään hyvää elämää. Sopiva lääkitys voisi auttaa oloasi vähitellen, ja lisäisi toimintakykyäsi. Sitä kautta saattaisit ruveta olemaan tyytyväisempi ja tavoitteellisempi omassa elämässäsi. Kannattaa ainakin kokeilla, koska oireesi ovat pahasti pitkittyneet. Tsemppiä!

Miten tämä "komea mies" tähän masennuksesta paranemiseen liittyy? Tai se, että "olen kauniskin"? Toki masennuksesta selviäminen saa itsensä ja muutkin näyttämään erilaisilta.

Vierailija
31/34 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että huolehdit omasta mielenterveydestäsi ei tee sinusta luuseria vain päinvastoin. 

Vierailija
32/34 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Minullakin on ollut käytössä erilaisia valmisteita siitä asti kun olin 21-vuotias. Olen nyt 34v kahden lapsen töissäkäyvä keskituloinen äiti, komea mies ja muutama ystävä löytyy. Huolehdin itsestäni ja olen kauniskin. En koe olevani luuseri, vaan sopivat lääkkeet auttavat minua voimaan paremmin ja elämään hyvää elämää. Sopiva lääkitys voisi auttaa oloasi vähitellen, ja lisäisi toimintakykyäsi. Sitä kautta saattaisit ruveta olemaan tyytyväisempi ja tavoitteellisempi omassa elämässäsi. Kannattaa ainakin kokeilla, koska oireesi ovat pahasti pitkittyneet. Tsemppiä!

Miten tämä "komea mies" tähän masennuksesta paranemiseen liittyy? Tai se, että "olen kauniskin"? Toki masennuksesta selviäminen saa itsensä ja muutkin näyttämään erilaisilta.

No oli varmaan pinnallinen kommentti. Ap kysyi tekeekö lääkkeiden syönti hänestä luuseria, pääpointtini on: ei todellakaan tee.

Pointti 2 = lääkkeitä syövät ihmiset voivat olla ulkoisesti hyvin toimeentulevia ja viehättäviä. Vaikka ap söisi lääkkeltä, sitä ei varmemmin näkisi mistään ja pitkällä juoksulla se voisi jopa parantaa hänen jaksamista ja itsestään huolehtimista.

Masennekseen ja ahdistukseen menee ihan liikaa voimavaroja. Se on ainakin mulla ollut syy lääkitykseen. Sitä haluaa elää eikä vaan kärsiä.

Komea mies ei ainakaan masenna lisää. Tosin kiva mies/nainen ylipäätään on varmaan hyvä juttu elämässä, kunhan saa ensin itsensä jaloilleen. :)

Vierailija
33/34 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mielisairaat tarvitsevat lääkkeitä

Vierailija
34/34 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, yli 20 prosenttia sairaanhoitajista käyttää mielenterveyslääkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän