Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan luuseri jos alotan mt-lääkkeet?

Vierailija
10.04.2022 |

Oon sinnitellyt niin monta vuotta ilman kun pääsin niistä aikanaan eroon noin 10v sitten, mutta nyt tuntuu että ahdistus ja masennus vie kohta mennessään ja vaikuttaa kaikkeen. :(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, oot. ite käyttäny 12v.

Vierailija
2/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut laitetaan pakkohoitoon jos et ota vapaaehtoisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauteen tarvitaan lääkkeitä. Häpeä on oman pääsi sisällä. Yllättyisit miten moni menestyvä ihminen tarvitsee näihinkin vaivoihin lääkitystä joten älä turhaan häpeile.

4/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykenlääkkeet aiheuttavat hiljalleen aivovaurion.

Vierailija
5/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole. Lääkkeillä hoidat akuuttiavaihetta ja lopetat sitten kun tuntuu olo paljon paremmalta. Joudut tosin syömään niitä varmaan muutaman vuoden. Voxraa suosittelen.

Vierailija
6/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla trolii avaus mutta jos kyseessä olisi aito avaus, niin et ole. Päinvastoin, on hyvä että haluat ruveta hoitamaan itseäsi ja sairauttasi. Lääkkeet on pieni paha verrattuna siihen, mitä masennusta sairastavan elämä on ilman niitä. Masennushan ei siis ikinä parane 100% kokonaan, vaan voi puhjeta uudestaan vuosienkin päästä. Tai sitten olla remissiossa loppuelämän ajan. Hienoahan se olisi elää ilman lääkkeitä mutta ovatko ne niin pahasta, jos niiden avulla voi elää normaalia elämää, hyvää elämää, loppuun asti?

Vierailija
7/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman rajallisuuden toteaminen on vaikeaa, koetaan että on epäonnistunut jos joutuu lääkkeisiin turvautumaan. Mutta kun ihmiskeho ja mieli ei aina pärjää yksinään, vaan tarvitsee apua. Siinä ei ole mitään hävettävää, päinvastoin! Otat vastuun omasta elämästä ja pyrit parempaan, ja se jos mikä on oikein

Vierailija
8/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Minullakin on ollut käytössä erilaisia valmisteita siitä asti kun olin 21-vuotias. Olen nyt 34v kahden lapsen töissäkäyvä keskituloinen äiti, komea mies ja muutama ystävä löytyy. Huolehdin itsestäni ja olen kauniskin. En koe olevani luuseri, vaan sopivat lääkkeet auttavat minua voimaan paremmin ja elämään hyvää elämää. Sopiva lääkitys voisi auttaa oloasi vähitellen, ja lisäisi toimintakykyäsi. Sitä kautta saattaisit ruveta olemaan tyytyväisempi ja tavoitteellisempi omassa elämässäsi. Kannattaa ainakin kokeilla, koska oireesi ovat pahasti pitkittyneet. Tsemppiä!

Vierailija
9/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt ongelmat on oire siitä ettei kaikki ole hyvin elämässäsi. Mt ongelmat on yleisiä kun alkaa väsymään pedonsysteemiin. Lääkkeillä vaimennetaan ne oireet ja kalibroidaan aivoja uudelleen.

Videolla henkilö on aloittanut unpluggaamisen matrixista ja näkee ensi kertaa.

Vierailija
10/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lihoa 30 kg ja saada muita sivuoireita?

Vierailija
11/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: et ole luuseri, etkä mitään muutakaan vastaavaa, teitpä sitten mitä tahansa, olitpa sitten aikeissa aloittaa, tai käyttää masennus/muita vastaavia lääkkeitä.

Jokaisen kohdalla, eli siis aina pitäisi kuitenkin selvittää ensin masennuksen taustalla olevat syyt. Koska mikään mt-ongelma, tai vaiva ei synny itsestään, eikä ole se alkutekijä. 

Lääkkeet, olivat ne sitten mitä tahansa, vain lievittävät oireita ja joo, ehkä lisäävät toimintakykyä. Mutta etenkin SSRI-lääkkeet tehoavat vain jonkin aikaa, kunnes jostakin syystä menettävät tehonsa. 

Ongelma, minkä minä ainakin näen on se, että etenkään julkisella puolella ei psykiatriassa, hoidossa ja avopuolella keskitytä jokaisen ihmisen kohdalla masennuksen taustalla oleviin juurisyihin. Tässä on suuri epäkohta. Meillä on paljon Suomessa ihmisiä, jotka eivät saa halumaansa ja kipeästi tarvitsemaansa hoitoa, ja ennen kaikkea laadukasta sellaista. Liian moni kärsii sairauksista, joihin he tarvitsisivat apua, tukea ja oikeanlaista hoitoa. Mitä ne eivät tällä hetkellä ( Suomen terveydenhuollossa käytössä olevat hoitometodit) ole.

Vierailija
12/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta etenkin SSRI-lääkkeet tehoavat vain jonkin aikaa, kunnes jostakin syystä menettävät tehonsa.

Onko asiasta jotain virallista tutkimusta?

Vierailija
13/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Psyykenlääkkeet aiheuttavat hiljalleen aivovaurion.

Oletko jo pitkäänkin käyttänyt?

Vierailija
14/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri jättää ottamatta tarvitsemansa lääkkeet.

Vierailija
15/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, vaan huolehdit itsestäsi. Olen itse käyttänyt viimeiset 20 vuotta, välillä kokeilin olla ilman, mutta helpottaa elämää niin paljon, että käytän vaikka loppuelämäni. Nyt olen 50-vuotias, en koe itseäni luuseriksi, olen kolmen lapsen äiti ja työskentelen toimitusjohtajana. Huolehdin itsestäni, perheestäni, kodistani ja työstäni. Elämä tuntuu hyvältä.

Vierailija
16/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko lihoa 30 kg ja saada muita sivuoireita?

Vain psykoosilääkkeistä lihoo.

Vierailija
17/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole luuseri jos alotat mt lääkkeiden käytön nuorena.

Nykyinen yhteiskunta on niin huono ja ihmiset on tyhmiä että sen takia masentuminen on yleistä.

Ei tätä menoa kukaan tervejärkinen ilman masennusta selviä.

Vierailija
18/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot luuseri jos et aloita jos kerran tarvitset niitä.

Vierailija
19/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla trolii avaus mutta jos kyseessä olisi aito avaus, niin et ole. Päinvastoin, on hyvä että haluat ruveta hoitamaan itseäsi ja sairauttasi. Lääkkeet on pieni paha verrattuna siihen, mitä masennusta sairastavan elämä on ilman niitä. Masennushan ei siis ikinä parane 100% kokonaan, vaan voi puhjeta uudestaan vuosienkin päästä. Tai sitten olla remissiossa loppuelämän ajan. Hienoahan se olisi elää ilman lääkkeitä mutta ovatko ne niin pahasta, jos niiden avulla voi elää normaalia elämää, hyvää elämää, loppuun asti?

Kiitos vastauksista ja ei, en oo trolli. Tuntuu vaan niin epäonnistuneelta, että miten voin taas olla tässä tilanteessa vaikka mulle annettiin mahdollisuus opetella pärjäämään ja löytämään elämässä ne työkalut joilla jaksaisin ilman lääkkeitäkin. En vaan taida enää pärjätä ilman. Onhan se vahvuutta myöntää se mutta nyt se ei tuo yhtään lohtua.

Ap

Vierailija
20/34 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet tekee ihmisestä voittamattoman.     Kaikki suuret käyttävät niitä että saavuttamvat mahdottomia asioita ihmiskunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi