Ilkeä, mahdoton mies
Mikä ratkaisuksi? Mies on sellainen että ilkeilee niin lapsille kuin minullekin, on kova arvostelemaan ja tuomitsemaan mutta jos hänelle sanoo asiasta niin hän heittäytyy AINA marttyyriksi. En ymmärrä. Jos minulle sanotaan että lopeta tiuskiminen tms lapsille tai joku muu ”huono käytös” niin yleensä ajattelen että totta ei pitäis tuolla tavalla tiuskia tms.
Miehen tyyli on todella ärsyttävä!! Hän ei pysty mitään palautetta ottamaan vastaan. Vaikka itse käyttäytyy usein törkeästi kanssaihmisiä kohtaan, kommentoi kärkkäästi, arvostelee jne. Mutta hänelle ei voi siis tehdä samaa, on tosi allerginen sille. Ihan mahdotonta?!
Kommentit (19)
Sä oot itse miehesi valinnut, koita kestää, suhteen alussa tuollainen on ollut kuitenkin ok...
Tälläinen mies sulla sitten tänään.
Eroa. Lasten vuoksi, jos et itsesi vuoksi. Lapset haluavat asua rauhassa ja turvassa henkiseltä väkivallalta. Se on "paha" esimerkki myös, ei hyvää kasvatusta, ja toistavatko esim. pojat käytösmallia parisuhteessa. Negatiivinen ilmapiiri. Lasten ei ole pakko mennä isän luokse joka ei hallitse käytöstään tai ota mitään vastuuta. Juoko alkoholia, uraputki tms? Olisit paljon onnellisempi lopulta erillään tai tulevaisuudessa jonkun muun kanssa, jolla ei ole ongelmia tuossa. Ilkeiden ihmisten kanssa elämä menee hukkaan, kokemusta löytyy.
Hyviä, rakentavia ratkaisuja ihmiset keksii…
Vierailija kirjoitti:
Hyviä, rakentavia ratkaisuja ihmiset keksii…
Varmaan siksi ettei mies muutu. Eikä kukaan väkisin toista muuta. Muutos olisi ollut miehen itse tehtävänä. Tai sitten ihmisten parisuhde ei vain toimi jotenkin ja syntyy tilanteita joita ei pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen mies sulla sitten tänään.
Tämä pilkut sinnetänne satu-täti on niin tunnistettavissa.
:)
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Lasten vuoksi, jos et itsesi vuoksi. Lapset haluavat asua rauhassa ja turvassa henkiseltä väkivallalta. Se on "paha" esimerkki myös, ei hyvää kasvatusta, ja toistavatko esim. pojat käytösmallia parisuhteessa. Negatiivinen ilmapiiri. Lasten ei ole pakko mennä isän luokse joka ei hallitse käytöstään tai ota mitään vastuuta. Juoko alkoholia, uraputki tms? Olisit paljon onnellisempi lopulta erillään tai tulevaisuudessa jonkun muun kanssa, jolla ei ole ongelmia tuossa. Ilkeiden ihmisten kanssa elämä menee hukkaan, kokemusta löytyy.
Kyllä vakavasti mietin eroa.. Koska tilanne tuntuu vaan mahdottomalta. En osaa sanoa mikä on suurin ongelma. Mies ilkeilee mutta sanoo että MINÄ olen se ilkeä kun sanon hänelle siitä. Mitään ei saisi sanoa. T. Ap
Mies juo alkoholia viikonloppuiltaisin muutaman oluen. Ei siis juo paljoa, mutta tämä tapahtuu aina. Tiuskii usein lapsille, ja vaikuttaa että perhe enemmän ”riesa” ja velvollisuus kuin sellainen kenen kanssa haluaisi tehdä asioita. Tai innostuu ehkä kerran kuussa lasten kanssa jotain puuhailemaan, mutta se on just tosi satunnaista.. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko mies lastesi isä?
On kyllä lasteni isä. Ja itse on toivonut lapsia jopa enemmän kuin minä. Hassua että olisi halunnut jossain vaiheessa vielä lisääkin niitä..
Vierailija kirjoitti:
Mies juo alkoholia viikonloppuiltaisin muutaman oluen. Ei siis juo paljoa, mutta tämä tapahtuu aina. Tiuskii usein lapsille, ja vaikuttaa että perhe enemmän ”riesa” ja velvollisuus kuin sellainen kenen kanssa haluaisi tehdä asioita. Tai innostuu ehkä kerran kuussa lasten kanssa jotain puuhailemaan, mutta se on just tosi satunnaista.. T. Ap
Päästä mies viikonloppuisin omien kavereiden kanssa juomaan ja olemaan, ilmapiiri muuttuu varmasti kun jokainen saa joskus rentoutua.
Ero, tietenkin. Eihän sillä'miehellä ole mitään syytä' muuttaa käytöstään kun sitä annat hänen jatkaa sitä. Sinä mahdollistat itse sen että jatkaa tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vakavasti mietin eroa.. Koska tilanne tuntuu vaan mahdottomalta. En osaa sanoa mikä on suurin ongelma. Mies ilkeilee mutta sanoo että MINÄ olen se ilkeä kun sanon hänelle siitä. Mitään ei saisi sanoa. T. Ap
Mies on väärässä, sinä oikeassa. Jos muksuja kotona niin alkoholia ei oteta.
Eroa.
No ohhoijaa. Aviopuolisosta pääsee aina eroon, mutta esim. ilkeästä työkaverista ei.
Vierailija kirjoitti:
Ero, tietenkin. Eihän sillä'miehellä ole mitään syytä' muuttaa käytöstään kun sitä annat hänen jatkaa sitä. Sinä mahdollistat itse sen että jatkaa tuota.
Eli ero on ainoa vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä mies viikonloppuisin omien kavereiden kanssa juomaan ja olemaan, ilmapiiri muuttuu varmasti kun jokainen saa joskus rentoutua.
Mies on ihan kyllä vapaa menemään. Ja olikin pari viikkoa sitten viimeksi juuri työporukan kanssa ulkona. Mutta kun rentoutua pitäisi joka välissä ilmeisesti. Heti kun pääsee töistä kotiin… Joka päivä unohtuu että lapset ruokittava jne. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ero on ainoa vaihtoehto?
Kyllä. Rautalankaa tai ratakiskoa vääntämällä ei totuus muuksi muutu.
Ihmettelen aina yhtä paljon sitä, että ihmiset ovat alhaisimman tason miesten kanssa.