Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyrkkipano

Vierailija
10.04.2022 |

Löytyykö palstalta muita fistaamisesta pitäviä? Me ollaan tähän harrastukseen hurahdettu.

Venytelläänkö teillä pikkupillua vai löytyykö kotoa kunnon leipäuuni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä venytellään mutta mulla on oikeesti isokäsi niin en oo vielä saanu kuin rystysiä myöden. Sekin kuulemma jo tuntuu taivaalliselta, vielä kun toisella kädellä antaa klitalle satisfaieria. Se leikki yleensä päättyy squirttiin ja mulle se kyllä maistuu😋

Vierailija
2/5 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme keskimmäistä sormea ykköseen ja pikkusormi kakkoseen samaan aikaan,

Tuntuu vaimosta fantastiselta.

Ei tarvitse kauaa nytkytellä edestakaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelun vuoksi tyydytämme toisemme olemalla 69 asennossa ja pelkästään käsillä touhuilemmr

Vierailija
4/5 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan venytelty puolison aukkoja jo vuosia. Aloitettiin tosin pyllystä, kun hän pitää kovasti sulkijalihaksen venyttelystä, sen jälkeen kun olin usein pannut häntä sinne tuplana dildon kanssa ja hän halusi vielä sormiakin mukaan Kahden synnytyksen jälkeen puoliso sitten halusi myös pilluunsa neljännen ja viidennen sormen. Rystysiin saakka menee, ei enempää vieläkään. Minulla on isot kädet ja puolisolla piukat paikat. Ison ja märän orgasmin hän saa oikeastaan joka kerta, joten mahtavaa se on vaikkei koko käsi menekään. Kyse ei ole mistään repimisestä, kivusta tai alistamisesta, vaan pelkästään yhteisestä nautinnosta.

Vierailija
5/5 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä päähän teitä. Kaikki sormet mukana ja nytkkiin puristettuna.

Ai kun tekee höpöö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme