Mikä on paras lasten kirjakerho?
Missä on parhaat kirjat? Onko eri kerhojen toiminnalla (mm. kirjojen peruminen) eroja?
Olisi kiva kuulla kokemuksia ennen kuin liitymme mihinkään kerhoon.
Kannattaako mihinkään kirjakerhoon liittyä?
Kommentit (15)
Me ainaki tykätty, kirjat tosi kivoja klassikkoja ja välillä uutuuksia! Perinteisiä satuja eikä mitään ihme tarinoita. Helppo perua kk paketti ja pitää ostaa kaks kk pakettia et voi erota. Vau´kirjakerhoon ei ainakaa kannata liittyä.
Mutta paras on Lasten Oma Kirjakerho. Siellä hyviä paketteja. Ja paljon Nalle Puhia jne.
Ihan pienille paras on Vaukirja.
Ei sitoutumista, eli pääsee eroamaan vaikka heti ja toisaalta todella hyviä alennuksia. Esim joku aika sitten oli Muumi-kirjat n 5¿/kpl (mm Vaarallinen Juhannus ja Muumipappa&Meri jne)
Usein hyviä tarjouksia myös aikuisille ja hyvä valikoima aikuisten kirjoja. Ostin taannoin mm Jamie Oliverin ja Nigella Lawsonin keittokirjat 2,9¿lla. Lisäksi ne liittämisedut, kun hankit uuden jäsenen on hyviä. (stiga-rattikelkka, sähkögrilli, muumilaiva, nallepuh-huonekaluja jne)
Kirjavalikoima on heillä todella hyvä, eli nettisivuilta löytyy kerholehdessä mainittujen lisäksi satoja muita kirjoja aina ja yleensä kirjassa kuin kirjassa halvemmat hinnat kuin kirjakaupoissa.
Juuri tilasin lapselle Maisa-kirjoja 3kpl ja maksoivat yhteensä 20¿ postikuluineen, mikä oli minusta sopuhinta noille. (kirjakaupassa yhden kirjan hinta oli 15¿)
on tarjolla olevista laadukkain ja monipuolisin. Jos taas disney ym krääsää haluaa niin lasten oma kirjakerho.
Uppo-nalleen olen kuulunut lasten syntymästä lähtien on olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Kirjat ovat kustantajien alkuperäispainoksia, eivät mitään kirjakerhoversioita. Kirjat ovat laadukkaita lastenkirjoja, valikoimissa uutuuksista vanhoihin klassikoihin. Valikoima on todella laaja, kirjojen tilaaminen ei ole sidottu tiettyyn kuukauteen vaan kerhon tarjonnasta voi tilata mitä tahansa koska tahansa (jos ei ole loppuunmyyty)
Kuukaudenkirja tulee postikuluineen halvemmaksi kuin mikä kirjan hinta on kirjakaupassa. Samoin jos haluaa tilata kuukaudenkirjan lisäksi muuta niin ne tulevat samaan pakettiin, eli säästää postikuluissa.
Kuukaudenkirjan mukana ei tule oheiskrääsää (joka taas nostaa hintaa).
Peruutus on helppoa: joko puhelimitse asiakaspalveluun (on muuten varsin ystävällistä palvelua) tai palveluautomaattiin, tekstiviestillä tai nettisivujen kautta. Muutaman kerran olen unohtanut peruuttaa kirjan ja palautus onnistuu asiakaspalautuksena.
Lehti on monipuolinen, paljon valikoimaa (kirjoja vauvasta vaariin) ja nettisivuilla on vielä laajemmat valikoimat.
Bonussysteemi on toimiva ja bonuskirjavalikoima todella laaja.
Jos haluaa laadukkaita lastenkirjoja niin uppo- nalle on ehdottomasti paras kerho.
Onko siellä pienelle, yksivuotiaalle, sopivia kirjoja? Itse olen ihan hulluna laaduikkaisiin lastenkirjoihin mm. Uppikseen. Lapseni on kuitenkin vasta vuoden vanha, mutta nauttii tavattomasti kirjojen katselemisesta ja jaksaa kuunnella jopa lyhyiden satujen lukemistakin.
T. Ap
Kokemusta on parista muustakin lasten kirjakerhosta. Uppiksessa on tosiaan kaikkia laadukkaita klassikkoja, eikä pelkkää Disney-höttöä. Suosittelen!
On myös pienille lapsille/vauvoille. On niitä paksumpi lehtisiä kovia kirjoja ja paljon ihania satu/lorukirjoja. Lisäksi löytyy äiskälle lapsen hoito-opasta jne. En oikeasti ole muuhun kirjakerhoon koskaan ollut näin tyytyväinen.
Jos haluat liittyä siihen, niin tarjoutuisin liittämään sinut vaikka sillä bonuksella, että voin tilata lapsellesi jonkun extra-kirjan, kun saan itse liittymislahjan. Jos tämä tarjous kiinnostaa, laittele meiliä muumimammainen at hotmail piste com.
Vierailija:
Onko siellä pienelle, yksivuotiaalle, sopivia kirjoja? Itse olen ihan hulluna laaduikkaisiin lastenkirjoihin mm. Uppikseen. Lapseni on kuitenkin vasta vuoden vanha, mutta nauttii tavattomasti kirjojen katselemisesta ja jaksaa kuunnella jopa lyhyiden satujen lukemistakin.T. Ap
juuri näitä " pahvisivuisia" katselu- ja satukirjoja.
Ja siitä ylöspäin ihan aikuisten kirjoihin.
Suosittelen todella
se toinen uppo- nallea kehunut :)
jotka tykkäävät disneystä ja oheiskrääsästä.
joka toinen kerhopaketti jotain Nalle Puh -juttua. Kaikki ei tykkää siitä. Suosittelen Lasten parhaat kirjat -kerhoa, koska siellä on vaihtelevaisia kirjapaketteja ja halvempia sekä peruuttaminen on yksinkertaista.
Vanhemmille lapsille mercurius-kerho on ollut ihan kiva. Tosin kirjat kalliimpia mutta eihän niitä tarvi kaikkia ostaa.
Uppo nallen kirjakerhosta ei kokemuksia.
Uppis on yksinkertaisesta vaan PARAS. Halvin ja monipuolisin. Juuri se, että sieltä saa myös aikuisten kirjoja tosi hyvillä aleilla on plussaa. Lisäksi Uppiksella on ollut myynnissä mm Peppi Pitkätossu posliiniastiasto (myytiin loppuun aika pian) halvalla+ muuta aiheesta, Muumi CD-levyjä ja muuta muumitavaraa sekä esim Maisahiirtä jne. Siis muutakin kuin niitä kirjoja ja sopuhinnoilla. Sanoisin minäkin, että halvempaa kuin kirjakaupassa.
Uppikselta tulee sähköpostiin aina ilmoitus uudesta kerholehdestä ja sähköpostista pääsee suoralla linkillä omalle kerhosivulle ja todellakin peruutus onnistuu painamalla peruuta kuukauden kirja linkkiä. Ei tarvitse soitella mihinkään palvelunumeroon tms.
Sieltä tulee tilattua aika usein. Uppo-Nallen kirjakerhoonkin kuulutaan, mutta ei yhtä hvyä.