Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En avannut virpojille ovea, en muistanut edes koko palmusunnuntaita

Vierailija
10.04.2022 |

Ei ollut siis mitään annettavaa, jonka takia ovea olisi kehdannut avata. Kyllä tämä päivä jotenkin keljuttaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistin ja avasin.

Vierailija
2/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, et avannut mutta moni muu avasi ovensa.

Hyvää palmusunnuntaita kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. En ole avannut ovea koskaan sinä 40 vuotena, kun olen yksin asunut. Koska minulla ei ole lapsia eikä lähipiirissänikään, niin en edes muista koko päivää.

Vierailija
4/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistin ja avasin.

Hienoa että sinä muistit. Ollaan nykyisessä asunnossa asuttu 3,5 vuotta, aiempina vuosina ei ole ikinä käynyt virpojia. Parina ensimmäisenä vuonna oli kaapissa odottamassa virpojia muttei tosiaan ketään koskaan käynyt.

Nyt sitten kun meni ajatuksella, että ei niitä jatkossakaan käy, niin eiköhän silloin oven taakse joku tullut.

Vierailija
5/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muistin ja avasin.

Hienoa että sinä muistit. Ollaan nykyisessä asunnossa asuttu 3,5 vuotta, aiempina vuosina ei ole ikinä käynyt virpojia. Parina ensimmäisenä vuonna oli kaapissa odottamassa virpojia muttei tosiaan ketään koskaan käynyt.

Nyt sitten kun meni ajatuksella, että ei niitä jatkossakaan käy, niin eiköhän silloin oven taakse joku tullut.

Siis kaapissa oli makeisia odottamassa, jos virpojia olisi käynyt.

- ap

Vierailija
6/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muistanut, mutta ei ole ovikello soinut.

Välipalakeksejä on vain, tarjoan sitä jos joku lapsi tulee.

Vierailija
7/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta tulla soittelemaan ovikelloa.

Vierailija
8/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avasin ja käskin kakaroiden painua sinne missä pippuri kasvaa. Itkien lähtivät ja minä menin takaisin sohvalle makaamaan ja syömään suklaata.

Vierailija
9/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi uskaltanut avata. Olisin mennyt jopa paniikkiin.. 

Vierailija
10/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattuna karkkia eikä mitään vastaavaa, emmekä pidä mitään herkkujemmaa kotona, eikä nykyään ole edes kolikoitakaan, koska käteistä ei käytetty vuosiin. Roskapussin voisin antaa roskiin vietäväksi.

Vierailija
11/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut eilen kaupasta ostaa pieniä pääsiäismunia. Kävin sitten uudestaan ja ostin pari muutakin juttua. Eipä ole kukaan käynyt. Aiemmin lapsen koulukaverit kävivät, nyt ei taida taloyhtiössä enää olla pieniä lapsia.

Vierailija
12/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä avaan ja aina joku karkkikin jemmasta löytyy vaikka en kyllä omia lapsiani päästäisi vieraitten oville enää nykypäivänä, sikäli kun niitä lapsia olisi siis :D

Vierailija
13/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan tullut. Meillä olisi kyllä yllin kyllin suklaamunia kun on omille lapsille ostettu. Liikenisi muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi