Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa raskausoireota ennen plussaa :)

Vierailija
03.10.2015 |

Tekemistä piinapäville kiitos :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystysuuntaisia nipistelyjä alavatsalla. Kaikkea muuta on ollut tavallisissa kierrossa, oksetusta, rintojen arkuutta, alavatsa- ja repäisykipuja jne. Noita pystysuunnassa tuntuneita ei ole ollut missään muussa tilanteessa.

Vierailija
2/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen arkuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella pahat pms-oireet

Vierailija
4/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt nippailua/ kihelmöintiä alavatsalla. Ei muita oireita. 7päivää ovisplussasta.

Vierailija
5/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 on ap

Vierailija
6/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp!

Vierailija
7/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi heti lievä kuume ja tuli flunssainen olo kun tärppäsi. Rintojen arkuus jatkui aivan kuin ovulaatiossa vaikka ovulaatio oli jo mennyt. Suklaata teki mieli kokoajan ja uutena popcornia jota en koskaan syö. Ratsastuksessa vatsassa tuntui oudolta. Olin jotenkin kokoajan ihan varma että tärppäsi ja oikeassa olin. Vauva on nyt 9 kk :)

Vierailija
8/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä väsymys ja rintakehä nousi täyteen näppyjä.

Vierailija
9/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä väsymys ja rintakehä nousi täyteen näppyjä.

Vierailija
10/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 2 pizzaa, normaalisti jaksan syödä puolikkaan. Lisäksi oli KYLMÄ!!!

Vierailija
11/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys.

Vierailija
12/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellaista kihelmöintiä sylkirauhasissa, ihan kuin ennen oksentamista. Hankala selittää, en ole kokenut samaa sen jälkeen. Sylkeä myös erittyi enemmän kuin ennen. Ja ennen plussaa sain myös ihan järjettömän krapulan verrattuna juotuun alkoholimäärään. Tyyliin kaksi siideriä ja oksentamista koko seuraava päivä.

Vierailija
13/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistelyä vasemmalla alavatsalla, ei muuta. Jotenkin vain kuitenkin tiesin että nyt oli tärpännyt, alusta asti olin myös täysin varma sukupuolesta ja nappiin meni

Vierailija
14/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselkäkivut vaikka normaalisti ei ole pahemmin menkkakipuja. Turvonneet ja kipeät rinnat, rinnoissa näkyi verisuonet. Itkuisuus ja kuvotus, pahoinvointia loppui n. Rv 7

Vierailija
15/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut muuta kuin veren maku suussa :)

Vierailija
16/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssainen ja kuumeinen olo, limakalvot turvonneet ja korvissa paineen tunne. Väsymys. Syömisen jälkeen tukala olo. Levottomat yöunet. Palelu. Menkkamainen jomotus ja koko ajan sitä odottaa, että nytkö ne kuukautiset alkaa. Periaatteessa selvät, voimakkaat oireet, mutta olen aina laittanut ne "flunssan" tai "mahataudin" piikkiin ja positiivinen testi on ollut iso, ihana yllätys. 4 lasta.

Vierailija
17/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita. Ei siis ainuttakaan. Tein testin miehen painostuksesta kun luulin, että stressin takia on myöhässä. Ei johtunutkaan stressistä. :)

Vierailija
18/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaset ruoat rupes ällöttää, rupesi olemaan koko päivän kestävä oksettava olo. Oksettava olo paheni vaan kuin katoin telkkaria tai käytin ipadia. Rupesi hengästyttää hirveän helposti, silloin kun ei ollut oksettava olo oli aivan kamala nälkä. Normaalisti juon paljon kahvia mutta plussan aikaan pelkkä kahvin tuoksu ällötti. 

Vierailija
19/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapalelu, rintojen arkuus ja "patjan tunne" vatsalla. Huimaus. Tämä siis 3. raskaudessa. (Tuo patjan tunne tuskin syntyy 1.ssä).

Vierailija
20/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vahva tunne. En osaa selittää tarkemmin, mutta kaksi raskaustestiä olen elämäni aikana tehnyt. Molemmat tein samana päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Muulloinkin raskaus on ollut teoriassa mahdollista, mutta tunne on jäänyt puuttumaan enkä siis ole raskaana ollut. Varsinaiset oireet alkoivat sitten vähän myöhemmin. Nipistelyihin ja muihin en niin vahvasti luottaisi, varsinkaan jos aivan todella kovasti toivoo olevansa raskaana. Pää keksii kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi