Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä 21 v. voi tavata miehen?

Vierailija
03.10.2015 |

Olen ihan kaunis ja ylipainoinen en ole. Olen myös sosiaalinen eli en mikään syrjään vetäytyvä tai ujo. Saankin usein todella paljon kehuja miehiltä. Olen nyt 1,5 v ollut sinkkuna ja tähän asti viihtynyt. Nyt on kuitenkin tullut taas rakkauden kaipuu. :) ongelma on, että olen aina töissä. Viikonloput kyllä vapaalla, mutta usein olen tosi väsynyt, minulla on aika rankka työ. Lisäksi en käytä paljon alkoholia joten baareissa en viihdy. Tinder on koluttu läpi.. Tuntuu, että siellä kaikki miehet ovat tavalla tai toisella idiootteja, näin kauniisti sanottuna, tai asuvat liian kaukana. En etsi aivan ikäistäni seuraa, ehkäpä noin 26-29 ikähaitarilta suurin piirtein. Vinkkejä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä iltaisella kävelemässä VOK:n lähettyvillä.

Vierailija
2/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, missä ne miehet sua kehuu? Siellä voit tavata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kerran maahanmuuttajataustaisen miehen kanssa, ei kiitos ikinä enää. Joten VOK ehdottelut ei nyt toimi. Ap

Vierailija
4/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:07"]Öö, missä ne miehet sua kehuu? Siellä voit tavata. 
[/quote]
Esimerkiksi silloin, kun harvoin käyn baareissa, sekä tinderissä.

Vierailija
5/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:07"]Öö, missä ne miehet sua kehuu? Siellä voit tavata.  [/quote] Esimerkiksi silloin, kun harvoin käyn baareissa, sekä tinderissä.

[/quote]

Aa, eli et ole oikeasti miehiä houkutteleva. Silloin nimittäin miehet lähestyy joka paikassa. Ei sillä, että tietäisin... eiku :D

Vierailija
6/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:07"]Öö, missä ne miehet sua kehuu? Siellä voit tavata.  [/quote] Esimerkiksi silloin, kun harvoin käyn baareissa, sekä tinderissä.

[/quote]

Aa, eli et ole oikeasti miehiä houkutteleva. Silloin nimittäin miehet lähestyy joka paikassa. Ei sillä, että tietäisin... eiku :D
[/quote]
Voi ei siellä taas joku mamma huutelee

Vierailija
7/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin töissä sun ikäsenä. Koitappa sitä:) on ainakin jotain yhteistäkin heti kun on saman alan valinnut!
"Nykyään tän saman miehen kanssa naimisissa"

Vierailija
8/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kolmannelle asteelle opiskelemaan, sieltä löytyy fiksuja miehiä.

Vierailija
9/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakouluopinnot tosiaan suunnitteilla lähivuosina, töissä ei valitettavasti juurikaan miehiä ole. Ihan muutamia, ja heistäkin useimmat varattuja. Ap

Vierailija
10/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:08"]Olen seurustellut kerran maahanmuuttajataustaisen miehen kanssa, ei kiitos ikinä enää. Joten VOK ehdottelut ei nyt toimi. Ap
[/quote]

Miksi et halua seurustella maahanmuuttajataustaisen kanssa? En sano, että sinun pitäisi, olisi vain kiinnostava tietää.

Vierailija
11/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:08"]Olen seurustellut kerran maahanmuuttajataustaisen miehen kanssa, ei kiitos ikinä enää. Joten VOK ehdottelut ei nyt toimi. Ap
[/quote]

Miksi et halua seurustella maahanmuuttajataustaisen kanssa? En sano, että sinun pitäisi, olisi vain kiinnostava tietää.
[/quote]
Kulttuurilliset ja uskonnolliset erot tulivat liian vahvasti esille suhteessa, tästä johtui myös suuret arvo- ja mielipide-erot monessa asiassa. Mies kasvatettu toisenlaiseen kulttuuriin, vaikka Suomessa kasvanut. En sano, että kaikki samanlaisia, mutta sen verran huono maku jöi suhteesta, etten halua vastaavaa. Hän siis uskovainen muslimi ja itse kuulun kyllä ev.lut. kirkkoon mutta en ole uskovainen. Ei sen ihmeempää :) Ap

Vierailija
12/12 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:08"]Olen seurustellut kerran maahanmuuttajataustaisen miehen kanssa, ei kiitos ikinä enää. Joten VOK ehdottelut ei nyt toimi. Ap
[/quote]

[/quote]
Kulttuurilliset ja uskonnolliset erot tulivat liian vahvasti esille suhteessa, tästä johtui myös suuret arvo- ja mielipide-erot monessa asiassa. Mies kasvatettu toisenlaiseen kulttuuriin, vaikka Suomessa kasvanut. En sano, että kaikki samanlaisia, mutta sen verran huono maku jöi suhteesta, etten halua vastaavaa. Hän siis uskovainen muslimi ja itse kuulun kyllä ev.lut. kirkkoon mutta en ole uskovainen. Ei sen ihmeempää :) Ap
[/quote]

Kiitos vastauksesta. Toivottavasti viestini ei vaikuttanut syyttävältä. Halusin oikeasti vain tietää kinnostuksen takia. En todellakaan väitä sinua rasistiksi tai mitään sinne päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi