Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on kaveriton mies....

Vierailija
03.10.2015 |

Kertokaa millain tapasitte. Haluaisin kuulla onko minulla mitään mahdollisuuksia vai onko toivo menetetty.

mies 39v

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:29"]Usein ihmiset taapavat uusia ihmisiä kavereidensa kautta ja näin syntyy pareja. Ehkäpä ap siksi pohti asiaa.
[/quote]
Minä en kyllä saa päähäni ketään joka olisi kavereiden kautta tavannut.
Työpaikoilta, tansseista, ravintoloista ja netistä kai enimmät. Tietysti voi olla kynnys mennä jonnekin yksin. Minä olen käynyt koska niitä kavereita ei ole, ja kuten joku sanoikin ne kaverit lähinnä voisivat olla tiellä jos johonkin haluaa tutustua.

Vierailija
22/23 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ns kaveriton mies, perheenfaija jne. Annoin opiskeluaikana kaveripiirille kenkää kun alkoi olla liikaa vaivaa ns sosiaalisista kuvioista. Minulle riittää duunikaverit mutta ei todellakaan vapaalla.

Ylipäätään arvotan vapaa-aikani niin kalliiksi ettei huvita hukata sitä sosiaaliseen kanssakäymiseen. Vaimo & muksut toki saavat kaveerata kenen kanssa ja kuinka paljon tahansa, se ei ole minulta pois kunhan ei pidä "osallistua". Tämän vuoksi mm rouva menee kavereidensa järkkäämiin juhliin yksin, koska en vaan siedä ajanhukkaa joutavaan suunpieksäntään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:29"]Usein ihmiset taapavat uusia ihmisiä kavereidensa kautta ja näin syntyy pareja. Ehkäpä ap siksi pohti asiaa. [/quote] Minä en kyllä saa päähäni ketään joka olisi kavereiden kautta tavannut. Työpaikoilta, tansseista, ravintoloista ja netistä kai enimmät. Tietysti voi olla kynnys mennä jonnekin yksin. Minä olen käynyt koska niitä kavereita ei ole, ja kuten joku sanoikin ne kaverit lähinnä voisivat olla tiellä jos johonkin haluaa tutustua.

[/quote]

Tuo on totta, mutta ne kerrat kun olen naisia tavannut he kysyvät kavereista ja kun niitä ei ole kovasti ihmetellään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän