Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verta virtsassa ja muita oireita, munuaisissa syy?

Vierailija
10.04.2022 |

Oon kärsinyt ties minkälaisista vaivoista pitkään, raajakivut, selkäkivut, ylävatsakivut ja kovat päänsäryt, väsymys..

Ollut lukuisia virtsatieinfektioita elämäni aikana, aikoinaan jopa kuukausittain ja tulehdus iskenyt pienestäkin ns hankauksesta ja kylmettymisestä. Viime aikoina niitä ei ole ollut, mutta virtsakokeissa silti ollut parilla plussalla punasolut aina. Lääkäri ollut sitä mieltä kuitenkin että ei syytä tutkimuksiin koska voi johtua esim raskaasta liikunnasta, ja oireet johtuisivat masennuksestani ja diagnoosina myös fibromyalgia.

Olen alkanut pohtia voisiko vika kuitenkin olla munuaisten puolella, kun noita raajakipuja ja verta miettii? Kokemuksia? Takanani on vuosien itseni laiminlyöntiä mm päihteiden muodossa, ja olen aikoinaan muutaman yliannostuksen ottanut vahingossa ja kaikki tämmöinen mitä ilmeisemmin ottaa niihin munuaisiinkin? Lisäksi vuosia syötetty lääkkeitä noihin kipuihin, mielialalääkkeitä ja mitähän vielä, ylipäätänsä aikamoinen arsenaali erilaisia nappeja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tutkimuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lääkäriin menisin kyllä. Itselläni oli- 05 munuaisaltaan tulehdus, minä en juo ollenkaan alkoa, itseasiassa join paljon vissyä ja edelleen juon sitä, epäiltiin että seksielämän aloituksella olo osuutta asiaan...

Mulle sanottiin että tulee olemaan virtsatulehduksia, kun tuo altaantulehdus altistaa helposti. Eipä oo ollu, mitä nyt joitain vuosia sitten toosi ärhäkkä virtsatulehdus, jossa virtsasin verta, epäilen sen johtuneen järvessä uimisesta ja saunassa käymisestä, mut kuka tietää, yöllä yhtäkkiä tuli.

Vierailija
4/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verivirtsaisuus on ihan aihe jatkotutkimuksille, vaikka ”hyviä ” selityksiä löytyykin.

Vierailija
5/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan mennä toiselle lääkärille. Jouduin joskus menemään päivystykseen niin kovan alaselkäkivun takia etten saanut nukuttua päiviin, siellä sanottiin että kuukautiset varmaan vaan alkamassa eikä kokeissa mitään poikkeavaa. Omalääkäri sitten käynnillä mainitsi, että kyllä sielläkin näytti olevan plussalla punasolut sillä päivystyskäynnilläkin jolla vaan buranarespetin kanssa käännytettiin kotiin. :-)

Ap

Vierailija
6/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan mennä toiselle lääkärille. Jouduin joskus menemään päivystykseen niin kovan alaselkäkivun takia etten saanut nukuttua päiviin, siellä sanottiin että kuukautiset varmaan vaan alkamassa eikä kokeissa mitään poikkeavaa. Omalääkäri sitten käynnillä mainitsi, että kyllä sielläkin näytti olevan plussalla punasolut sillä päivystyskäynnilläkin jolla vaan buranarespetin kanssa käännytettiin kotiin. :-)

Ap

Buranaa et toivottavasti ottanut. Päivystykseen ei ihan pienillä vaivoilla kannata mennä, siellä

” pelastetaan henkiä”, pienemmät vaivat viitataan kintaalla.

Vierailija
7/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin menisin heti ja vaatisin tutkimuksia.

Vierailija
8/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ehdottomasti mittaamaan munuaisarvot. Minulla on Iga ja oireina oli jatkuva verivirtsaisuus ja virtsan leukosyytit jatkuvasti koholla. Koe siis näytti tulehdusta, mutta ei ollut todellisuudessa, sillä tämä johtui munuaisista.

Vierailija
9/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu, lääkärin tutkimuksiin! Munuaisarvot verestä ja virtsakokeet ja ultralla munuaisten tutkiminen, onko rakenteellista vikaa tai kasvaimia. Myös haimakokeet kannattaa otattaa.

Vierailija
10/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sanottu, lääkärin tutkimuksiin! Munuaisarvot verestä ja virtsakokeet ja ultralla munuaisten tutkiminen, onko rakenteellista vikaa tai kasvaimia. Myös haimakokeet kannattaa otattaa.

Jos et pääse julkiselle, niin yksityiselle pääset, jos vain on rahaa.

Vierailija
11/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lääkäriin.

Tsemppiä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän