Yliseksuaalinen yhteiskuntamme tekee seksistä tylsää ja arkista! :(
Aivan kaikkialla ja koko ajan esillä oleva seksi/seksuaalisuus vesittää koko aiheen kiinnostavuutta. Seksistä on mielestäni tullut tylsää ja arkista, kun sitä tuputetaan joka tuutista. Mitä muut ovat asiasta mieltä?
Kommentit (15)
Joo. Viimeks sain joskus yli 4vuotta sitten seksiä ja sekään ei ollut edes suomalaiselta.
Aliseksuaalista tämä on. Seksi kun ei ole sitä mitä me siltä odotamme.
Totta! Mä oon miettinyt sitä, että miten esim nykymies enää voi olla kiinnostunut alastomasta naisesta kun niitä tissejä ja pyllyjä on joka paikka täynnä. Ei tarvi kun Iltalehti lukea niin on päivän tissi/pylly tarve tyydytetty. Tottahan se on ettei se alastomuus ole enää sellaista kuin ennen vanhaan. Varmasti johtuu pariskuntien seksiongelmat osittain tästä.
Eiköhän ne miehet halua koskettaakin niitä rintoja / pyllyä katsomisen lisäksi. Ihan niin kuin minäkin haluan koskea miestä.
En koe maailman olevan yliseksuaalinen, mutta ihmisiä esineellistävä ehkä.
Ja aina tarvitaan hurjempaa menoa tai ei tunnu enää missään.
Jep. Seksistä puuttuu hohto, salaperäisyys ja siten kiehtovuus. Se on kaurapuuroa. Tympeää, tahmaista, niljakasta, harmaata, harmaata, harmaata ja halpaa.
Melkein kaikki muu on mielenkiintoisempaa. Pitsinnypläys ja paperinukkien leikkelykin.
Sen takia on keksitty aikuisten värityskirjatkin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:11"]Eiköhän ne miehet halua koskettaakin niitä rintoja / pyllyä katsomisen lisäksi. Ihan niin kuin minäkin haluan koskea miestä.
En koe maailman olevan yliseksuaalinen, mutta ihmisiä esineellistävä ehkä.
[/quote]
Toki haluaa mutta eivät saa enää sitä jotain alastoman naisen katselemisesta mitä joskus ennen. Ainakaan "normaalin" naisen. Lehtien sivut ja internet täynnä paljon "parempaa" materiaalia kuin se oma vaimo.
Yliseksuaalisuutta ei ole missään. Sen sijaan on seksuaalista haluttomuutta ja sitä, ettei aiheesta edes keskustella kuin seinien sisällä keskenään, mutta sielläkin pitäisi olla kaiken selvää.
Totta. Se pilaa monen parisuhteen ja aiheuttaa turhaa mielipahaa.
Oliko jollakulla esittää ihan oikeaa faktaakin näiden keittiöpsykologien mutuilujen lisäksi?
Ei muuta kun burkha päälle, niin saadaan vipinää makuuhuoneeseen!
Seksi ilman tunteita on minulle tosi tylsää ja arkipäiväistä.
Mun seksielämäni, ainakin silloin kun sitä on, on jännittävää, kiehtovaa, salaperäistä ja joskus yllättävääkin. Punan poskille nostattavaa.
Seksi on mulle korvien välissä. Paljas iho on mulle vain seksuaalisuuden pintaa, jos sitäkään. Oikea seksuaalisuus on syvemmällä ja monimutkaisempaa. Se on jotain joka väreilee ja on ilmassa riippumatta vaatetuksen määrästä ja ulkoisista tekijöistä. Sitten on myös sitä seksuaalisuutta joka on fyysisempää, mutta siihenkin liittyy korvien väli niin vahvasti, ettei siihen vaikuta onko alastomuutta näkyvissä vai ei.
Säälihän se on :D.