Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painiiko hän eri sarjassa?

Vierailija
03.10.2015 |

Hei!

Mistä tietää painiiko joku ihminen eri sarjassa kuin itse? 

3

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile.

Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝

Vierailija
2/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä iskeä hänet ja jos ei lämpeä niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä ihan suoraan.

Vierailija
4/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, tykkääkö. Kysyin ja tykkäsi. Ei sen kummempaa.

Vierailija
5/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on huomattavasti eri kokoinen kuin sinä niin se on melko varma merkki. Painoluokittain menee sarjat. 

Sama nyrkkeilyssä. 

Vierailija
6/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis ystävystyneet, mutta en tiedä olenko kuitenkaan samalla tasolla hänen kanssaan sillä tavalla! Kamalaa!

AP

Vierailija
7/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta itsekin ottelupainoa.

Vierailija
8/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:04"]

Olemme siis ystävystyneet, mutta en tiedä olenko kuitenkaan samalla tasolla hänen kanssaan sillä tavalla! Kamalaa!

AP

[/quote]

Ei sitä nyt tuolla tavalla kannata ylipäätäänkään ajatella- vaikka olisitte molempien mielestä samassa sarjassa niin ei se silti välttämättä ole kiinnostunut kuin ystävyydestä tai silloin tällöin sekstailusta. Sun pitää siis tehdä aloite joka tapauksessa jos mies ei ole tehnyt, jos haluat jotain muuta kuin ystävyyttä ja sitten hyväksyä vastaus. Jos mies nauraa paskaisesti ja sanoo että "sori mutta mä oon kiinnostunut vain 19- vuotiaista malleista", niin minkäs sille sitten mahtaa. Voisihan se myös sanoa vaikka että "sori oot tosi kaunis mutta vähän liian tyhmä", tai "sori oot tosi kaunis ja älykäs  mutta sulla on huono huumorintaju", tai "sori oot tosi kaunis ja älykäs ja hauska mutta tykkään vain smurffeista".

Vierailija
9/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:04"]

AP

[/quote]

Ei sitä nyt tuolla tavalla kannata ylipäätäänkään ajatella- vaikka olisitte molempien mielestä samassa sarjassa niin ei se silti välttämättä ole kiinnostunut kuin ystävyydestä tai silloin tällöin sekstailusta. Sun pitää siis tehdä aloite joka tapauksessa jos mies ei ole tehnyt, jos haluat jotain muuta kuin ystävyyttä ja sitten hyväksyä vastaus. Jos mies nauraa paskaisesti ja sanoo että "sori mutta mä oon kiinnostunut vain 19- vuotiaista malleista", niin minkäs sille sitten mahtaa. Voisihan se myös sanoa vaikka että "sori oot tosi kaunis mutta vähän liian tyhmä", tai "sori oot tosi kaunis ja älykäs  mutta sulla on huono huumorintaju", tai "sori oot tosi kaunis ja älykäs ja hauska mutta tykkään vain smurffeista".

[/quote]

No olen aseksuaalinen mies ja hän myös mies. Vaikuttaako tämä kenties tilanteeseen?

Vierailija
10/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 siis AP

Vierailija
11/11 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sovitte hyvin samaan sarjaan, nimittäin sumopainisarjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi