Olen se joka löysi poikani luota kannabista
Sis mies lähti kuuden aikaan kauppaan eikä ole vieläkään tullut takaisin. Olen sata varma että läks poikani luo vetämään sitä kannabista!
Mies oli koko iltapäivän ihan hymy korvissa ja jännittyneet oloinen. Ja vähätteli asiaa ja ! kauppa johon läks ei edes ole auki enää!
Toivottavasti ei ole sattunut mitään vakavaa jota epäilen koska puhelin hälyttää. Olen niin helvetin varma että läks pojan luokse! v**tu!
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:27"]
Lähen ihan kohta pojan ovelle! t ap
[/quote]Mene säki poltteleen;)
täh poika on 25v en todellakaan pidä että mieheni polttelee nuorten jätkien kanssa!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:36"]täh poika on 25v en todellakaan pidä että mieheni polttelee nuorten jätkien kanssa!
[/quote]
Saisiko poltella vanhojen äijien kanssa?
mietin vaan kuinkahan kauan meinaa olla. Lauantai ilta huomenna vapaa... Ei varmaan tarvitse odottaa yöksi kotiin luulis pelkurin edes ilmoittavan mulle että läks. Kiva olla huolissaan jos on vaikka jotain käynyt
poika ei vastaa myöskään.. voi vi*****tuuuuu..
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:40"]
[/quote]Ap, hei kannabiksen takia sun ei tarvi missään nimessä olla huolissaan. Se ei aiheuta mitään ikäviä seurauksia. Ne ei vastaa sulle koska tietää sun reaktion. Eli chillaa sä nyt tää ilta. Ja tee jotain mitä saa tehdä kun on yksin. Ja oikeasti kaikki on niillä ihan hyvin. Tiedän ettei kannabis aiheuta pöhnää pahempaa. Eli ota rennosti. Etkä sa vois olla tyytyväinen että saat olla yksin ja rauhassa. Korkkaa punkku tai kato lehvaa jne,runkkaa..
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:40"]
[/quote]Ap, hei kannabiksen takia sun ei tarvi missään nimessä olla huolissaan. Se ei aiheuta mitään ikäviä seurauksia. Ne ei vastaa sulle koska tietää sun reaktion. Eli chillaa sä nyt tää ilta. Ja tee jotain mitä saa tehdä kun on yksin. Ja oikeasti kaikki on niillä ihan hyvin. Tiedän ettei kannabis aiheuta pöhnää pahempaa. Eli ota rennosti. Etkä sa vois olla tyytyväinen että saat olla yksin ja rauhassa. Korkkaa punkku tai kato lehvaa jne,runkkaa..
[/quote]Tai lisäyksenä kutsu joku rakastaja paikalle.
Meitsi tekiskyllä just niin että hakisin pojalta muutaman gramman budii ja menisin poltteleen ja panee jotain estotonta muijaa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:54"]
Meitsi tekiskyllä just niin että hakisin pojalta muutaman gramman budii ja menisin poltteleen ja panee jotain estotonta muijaa.
[/quote]Toivottavasti oot sinkku?
Joo mä yritän avasin siiderin, mutta kun siinä on se ajatus jos jotain käynyt kun ei vastata. Tiedän että ovat pojalla polttamassa mutta silti kun ei voi vastata tai edes laittaa viestiä sori mutsi olen miehes kanssa tiedät kyllä mitä... ääh silti huolestuttaa. Ei tee edes mieli raivota polttelusta vaan ilmoittamatta jättämisestä! t ap
Kannabis on lääke, asia jota ilman en voi elää. Pajautan joka päivä
Lähen ihan kohta pojan ovelle! t ap