Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuvasti järkyttäviä unia!

Vierailija
03.10.2015 |

Näen painajaisia salmiakinmallisista av-mammoista, joilla on toisessa kädessä siideriä ja toisessa iso hamppari. Hiukset ovat punaisenkirjavia ja leikattu tähän vertahyytävöön kananpersemalliin. Kasvot ovat vahvasti meikatut, henki haisee röökiltä ja haaroväli pursuaa rämemajavan karvoja aina reisissä saakka. Leijona-koru koristaa paksua kaulaa kaksoisleuan ilmoittaessa itsestään av-mamman hörähtäessä hirnuvaan nauruun ja jaloissa on läpikuultavat legginsit, jotka paljastavat selluisen takamuksen ja kahden muodottoman pakaran väliin uponneet mummo-alkkarit. Jaloissaan nämä tankit tykkäävät pitää vaiettuja crocseja..

En ole vieläkään saanut toivomaani lääkitystä ja joka yö on minulle yhtä helvettiä. En toivoisi kokemuksiani edes pahimmalle viholliselleni..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... suosittelen ainakin välttämään Kouvolaan matkustamista.

Vierailija
2/6 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa olisi kirjottajan aineksia :D

- narsissi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
4/6 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra jestas

Vierailija
5/6 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, uneksit siis minusta! Ihanaa että joku edes. Itse näin muuten unta Jari Sillanpäästä, ja se tykkäsi musta!

Vierailija
6/6 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:43"]Oih, uneksit siis minusta! Ihanaa että joku edes. Itse näin muuten unta Jari Sillanpäästä, ja se tykkäsi musta!
[/quote]
Hyi =(|)=