Mitä sitä pukisi laivalle päällensä?
Ihan perheen kesken lähdössä Tukholmaan ja mietin asukokonaisuutta illalliselle, maihin Tukholmaan ja taas illalliselle. Syödään 1x buffetissa ja muuten Food Gardenissa. Ja aamiaiset samalla jaolla.
Kommentit (28)
Minihame + blig bling. Tukholmaan sellaiset korkkarit joilla ei voi kävellä.
Joo, en haluaisi illalla siellä laivalla kun menemme syömään niin lampsia ihan samoissa vermeissä kuin arkenakin eli Consseissa tai muissa syyskengissä, farkuissa ja puserossa.
ap
Pitkä iltapuku tietenkin. Ja parhaat korut.
Mulla on yleensä ollut Hämeen kansallispuku.
Mutta jos olet toisesta maakunnasta kotoisin, niin valitse se mieluiten. Yleensä ihmisillä on juuri kansallispuku, joten se on varma valinta.
Että sellaista menoa täällä tänään, hauskaa la-illan jatkoa kaikille "mukahauskoille".
ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:33"]
Että sellaista menoa täällä tänään, hauskaa la-illan jatkoa kaikille "mukahauskoille".
ap
[/quote]
Musta toi kansallispukujuttu oli oikeesti hauska. Luulen, että viitattiin tiettyyn vähemmistöön, jotka ovat yliedustettuina ruotsinlaivoilla.
Mä varmaan laittaisin tyylikkään korkkarit, siistimmät farkut ja jonkun kivan värikkään neulepaidan. Laivalla tulee helposti kylmä, kun ilmastointi pelaa niin hyvin. Ja toki sopivat korut. Päälle lyhyen nahkarotsin. Semmonen rokkiäiti.
Itse laittaisin mustan kynähameen, mustat piikkikorkkarit ja jonkun neuleen/silkkipuseron. Aamiaiselle Tukholmaan sitten farkut ja tennarit.
Tai minulla aika usein lähtee laivalla ääni, jos on vähänkin kevyempää ja avonaisempaa päällä.
Naisten kauluspaita ja joku hame tai suorat housut? Sirot nahkanilkkurit pienellä korolla, ellet osaa kävellä korkeilla koroilla. Tai joku tyylikäs neulepaita.
Jotain tällaista siis:
https://www.google.fi/search?q=fashion&client=opera&hs=Mij&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDcQsARqFQoTCNSCl5-1psgCFQHeLAodeekFFQ&biw=1920&bih=953#imgdii=Ehx3JysKbq8hnM%3A%3BEhx3JysKbq8hnM%3A%3BV1ojBAgh-Q-EcM%3A&imgrc=Ehx3JysKbq8hnM%3A (toivottavasti tulee oikea kuva)
Suomen jääkiekkojoukkueen paituli, leijonakoru ja viikinkikypärä päähän laivalle ja Tukholman päivärientoihin.
Illalla suosittelen valkoista lakanaa tötteröpäähineellä. Mikäli järjestyy, niin Suomen lippu mukaan.
Leopardilegginsit, ja joku pieni toppi.
Ei tullut oikea kuva, yritin sitä kolmatta pikkukuvaa laittaa missä on 3 naista vasemmassa reunassa ja oikeassa reunassa on erikseen pari vaatetta, vaatteet ruskeita. Housut ja paita haalarimaisena ekalla naisella, toisella housut ja kauluspaita, kolmannella hame ja kauluspaita. Mitenhän sen olisi saanut linkattua oikein..?
-12
Hame ilman alushousuja. Laivalla on tavallista naida nopeasti tuntemattomien kanssa.
Hassua miten joku miettii 'asukokonaisuutta laivalle'...
Vähän sama jos miettis asukokonaisuutta prismaan mentäessä..
Tai junan ravintolaan.
Jos ei tuo tyyli miellytä, niin tässä lisää ehdotuksia, hyvin äärilaidasta toiseen mistä löytää enemmän omaa tyyliä:
-12
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:46"]
Hassua miten joku miettii 'asukokonaisuutta laivalle'... Vähän sama jos miettis asukokonaisuutta prismaan mentäessä.. Tai junan ravintolaan.
[/quote]
no höh. onhan se nyt hauskaa pukeutua. mutta ei kukaan muu oikein voi tällaiseen antaa vinkkejä, pitää vaan itse miettiä missä asussa itse tykkäisi olla.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:46"]
Hassua miten joku miettii 'asukokonaisuutta laivalle'... Vähän sama jos miettis asukokonaisuutta prismaan mentäessä.. Tai junan ravintolaan.
[/quote]
Joillekin laivalla olo on vuoden kohokohta. Mennään ihan ulkomaille ja syödään muualla kun omassa keittiössä.
Tennarit, farkut, t-paita. Ei siellä kenelläkään muullakaan ole mitään erikoista päällänsä.