Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sitä pukisi laivalle päällensä?

Vierailija
03.10.2015 |

Ihan perheen kesken lähdössä Tukholmaan ja mietin asukokonaisuutta illalliselle, maihin Tukholmaan ja taas illalliselle. Syödään 1x buffetissa ja muuten Food Gardenissa. Ja aamiaiset samalla jaolla.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit, farkut, t-paita. Ei siellä kenelläkään muullakaan ole mitään erikoista päällänsä.

Vierailija
2/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame + blig bling. Tukholmaan sellaiset korkkarit joilla ei voi kävellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en haluaisi illalla siellä laivalla kun menemme syömään niin lampsia ihan samoissa vermeissä kuin arkenakin eli Consseissa tai muissa syyskengissä, farkuissa ja puserossa.

ap

Vierailija
4/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä iltapuku tietenkin. Ja parhaat korut.

Vierailija
5/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä ollut Hämeen kansallispuku. 

Mutta jos olet toisesta maakunnasta kotoisin, niin valitse se mieluiten. Yleensä ihmisillä on juuri kansallispuku, joten se on varma valinta. 

Vierailija
6/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista menoa täällä tänään, hauskaa la-illan jatkoa kaikille "mukahauskoille".

ap

Vierailija
7/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:33"]

Että sellaista menoa täällä tänään, hauskaa la-illan jatkoa kaikille "mukahauskoille".

ap

[/quote]

Musta toi kansallispukujuttu oli oikeesti hauska. Luulen, että viitattiin tiettyyn vähemmistöön, jotka ovat yliedustettuina ruotsinlaivoilla. 

Vierailija
8/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan laittaisin tyylikkään korkkarit, siistimmät farkut ja jonkun kivan värikkään neulepaidan. Laivalla tulee helposti kylmä, kun ilmastointi pelaa niin hyvin. Ja toki sopivat korut. Päälle lyhyen nahkarotsin. Semmonen rokkiäiti.

Vierailija
9/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin mustan kynähameen, mustat piikkikorkkarit ja jonkun neuleen/silkkipuseron. Aamiaiselle Tukholmaan sitten farkut ja tennarit.

Vierailija
10/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minulla aika usein lähtee laivalla ääni, jos on vähänkin kevyempää ja avonaisempaa päällä.

Vierailija
11/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kauluspaita ja joku hame tai suorat housut? Sirot nahkanilkkurit pienellä korolla, ellet osaa kävellä korkeilla koroilla. Tai joku tyylikäs neulepaita.

Jotain tällaista siis:

https://www.google.fi/search?q=fashion&client=opera&hs=Mij&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDcQsARqFQoTCNSCl5-1psgCFQHeLAodeekFFQ&biw=1920&bih=953#imgdii=Ehx3JysKbq8hnM%3A%3BEhx3JysKbq8hnM%3A%3BV1ojBAgh-Q-EcM%3A&imgrc=Ehx3JysKbq8hnM%3A (toivottavasti tulee oikea kuva)

Vierailija
12/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen jääkiekkojoukkueen paituli, leijonakoru ja viikinkikypärä päähän laivalle ja Tukholman päivärientoihin. 

Illalla suosittelen valkoista lakanaa tötteröpäähineellä. Mikäli järjestyy, niin Suomen lippu mukaan. 

Vierailija
13/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardilegginsit, ja joku pieni toppi.

Vierailija
14/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi perseeseen. Se riittää

Vierailija
15/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut oikea kuva, yritin sitä kolmatta pikkukuvaa laittaa missä on 3 naista vasemmassa reunassa ja oikeassa reunassa on erikseen pari vaatetta, vaatteet ruskeita. Housut ja paita haalarimaisena ekalla naisella, toisella housut ja kauluspaita, kolmannella hame ja kauluspaita. Mitenhän sen olisi saanut linkattua oikein..?

-12

Vierailija
16/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame ilman alushousuja. Laivalla on tavallista naida nopeasti tuntemattomien kanssa.

Vierailija
17/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten joku miettii 'asukokonaisuutta laivalle'...

Vähän sama jos miettis asukokonaisuutta prismaan mentäessä..
Tai junan ravintolaan.

Vierailija
18/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuo tyyli miellytä, niin tässä lisää ehdotuksia, hyvin äärilaidasta toiseen mistä löytää enemmän omaa tyyliä:

https://www.google.fi/search?q=fashion&client=opera&hs=Mij&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDcQsARqFQoTCNSCl5-1psgCFQHeLAodeekFFQ&biw=1920&bih=953#imgrc=JX2wJudSIQFSCM%3A

-12

Vierailija
19/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:46"]

Hassua miten joku miettii 'asukokonaisuutta laivalle'... Vähän sama jos miettis asukokonaisuutta prismaan mentäessä.. Tai junan ravintolaan.

[/quote]

no höh. onhan se nyt hauskaa pukeutua. mutta ei kukaan muu oikein voi tällaiseen antaa vinkkejä, pitää vaan itse miettiä missä asussa itse tykkäisi olla.

Vierailija
20/28 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:46"]

Hassua miten joku miettii 'asukokonaisuutta laivalle'... Vähän sama jos miettis asukokonaisuutta prismaan mentäessä.. Tai junan ravintolaan.

[/quote]

Joillekin laivalla olo on vuoden kohokohta. Mennään ihan ulkomaille ja syödään muualla kun omassa keittiössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi