Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö tuo ripsienpidennysten ottaminen SATU?

Vierailija
03.10.2015 |

Olin mukana kun kaverille laitettiin, ensin teippejä piti asetella moneen kertaan ja repiä pois, pitää silmäluomia väkisin raollaan (siltä ainakin näytti) sitten nyppiä ja repiä pinseteillä sieltä ripsiä, puristella jollain välineellä? silmäluomen ja ripsen rajaa, lopuksi silmiä ei meinannut saada auki ja täytyi pinseteillä repiä lisää. Silmät oli ihan punaiset kun vihdoin sai ne auki.

Hän sanoi myöhemmin minulle kun kysyin, että kyllä se vähän nipisteli. Näytti että olisi sattunut ihan kunnolla.

Valistakaa joku joka ottanut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti satu, tuntuu ehkä vähän epämiellyttävältä.

Vierailija
2/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan satu tai vahingoita jos on osaava tekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sattuakin, jos tekijällä ei ole hajuakaan siitä, mitä pitäisi olla tekemässä - kuten tuosta kuvailusta voisi päätellä.

Noin yleisesti, sattuu yhtä paljon kuin hiustenpidennysten laittaminen tai hiusten leikkaaminen...

Vierailija
4/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?? Mä en ole mikään ripsipidennysihminen, mutta otin kerran lomamatkalle sellaiset. Ei mulla mitään nypitty, puristeltu ja revitty, ei se tuntunut yhtään miltään. Olisin voinut nukahtaa ellei tekijä olisi ollut liian puhelias ja hänen henkensä ollut pahahnhajuinen.

Vierailija
5/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan satu. Kannattaa valita osaava tekijä eikä mitään "no maksa 20 euroo niin teen kotona".

Vierailija
6/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan satu, tai ainakin luulen niin, sillä nukahdan lähes joka kerta ripsihuollossa. Eikä minulta ainakaan ole koskaan nypitty pinseteillä ripsiä. Huollon aluksi poistetaan ylikasvaneet pidennykset, mutta ei siinäkään revitä omaa ripseä irti, eikä se pidennyksen poistaminen ripsestä tunnu oikeastaan miltään. Millä puoskarilla olette käyneet?

Vierailija
7/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu. Jos on herkät silmät, voi se, että toinen koskettaa silmäluomia, tuntua epämiellyttävältä, mutta mitään varsinaista kipua ei kyllä pitäisi tuntua. Teippien irrottaminen tuntuu samalta, jos laittaisi iholle palan maalarinteippiä ja sitten irrottaisi sen, eli ei tunnu juuri missään. Kulmien nyppiminen sattuu enemmän.

Vierailija
8/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme Turkissa, hotellin lähellä sellainen kampaaja/kauneus-mesta. Matkaoppaat kehuneet oppaassa vielä paikan hyväksi ja luotettavaksi.

Suomessa vissiin eri meininki? Mietin uskaltaisinko ottaa täällä itsekin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan