Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tuli myötähäpeä yhdestä mammasta leikkapaikalla!

Vierailija
03.10.2015 |

Naamasta näki ettei mikään nuori, varmaan +40v. Punainen lyhyt hame, musta kissankorva-huppari ja älytön määrä kajalia!
Veti energiajuomaa ja korjaili naamaansa siinä. Teki mieli sanoa että painuisi vessaan puuteroimaan..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jokainen tyylillään....

Vierailija
2/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän näitä automaattisesti mielenterveyspotilaina joilla on elämässä paljon arjen ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina halunnut kissankorvahupparin<3 Mutta minä olenkin Parempi Ihminen.

Vierailija
4/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näkisin asian ennemmin positiivisena. Yleensä tuon näköiset eivät leikkipaikalle vaivaannu, joten parempi näin!!

Vierailija
5/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sellainen mielenterveysongelma että menen ihan palasiksi kun ihmisillä on vaatteita joita en itse pitäisi. Monesti tulee tarve mennä keskustelupalstoille purkamaan sydäntä jotta ahdistus edes hitusen hälvenisi. Koita jotenkin pärjäillä AP, ei varmasti ole helppoa.

Vierailija
6/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli sentään puistossa.

Vierailija
7/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sinä sitten laittaa yli nelikymppisenä huivi päähän ja aino-tossut jalkaan. Meikata ei myöskään saa.

Vierailija
8/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tätä palstaa jotten unohtaisi että nainen on naiselle susi.

Vierailija
9/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:30"]

Luen tätä palstaa jotten unohtaisi että nainen on naiselle susi.

[/quote]

Vain siinä tapauksessa, että pitää haukkua muita ulkonäön perusteella.

Vierailija
10/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ihmisellä murheet!Eikö oikeesti oo muuta miettimistä!?Voi jumaliste oikeasti.En ymmärrä ihmistä joka arvostelee toisia ulkonäön perusteella.Kukakin olkoot mitä on.Ei se kuori vaan se kuoren sisältö.Oot pinnallinen.Huoh..

Vierailija
11/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:33"]On taas ihmisellä murheet!Eikö oikeesti oo muuta miettimistä!?Voi jumaliste oikeasti.En ymmärrä ihmistä joka arvostelee toisia ulkonäön perusteella.Kukakin olkoot mitä on.Ei se kuori vaan se kuoren sisältö.Oot pinnallinen.Huoh..
[/quote]

Opettele kirjoittamaan. Pisteen jälkeen tulee väli ihan kuten kahden sanan väliin.

Vierailija
12/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:33"]On taas ihmisellä murheet!Eikö oikeesti oo muuta miettimistä!?Voi jumaliste oikeasti.En ymmärrä ihmistä joka arvostelee toisia ulkonäön perusteella.Kukakin olkoot mitä on.Ei se kuori vaan se kuoren sisältö.Oot pinnallinen.Huoh.. [/quote] Opettele kirjoittamaan. Pisteen jälkeen tulee väli ihan kuten kahden sanan väliin.

[/quote]

On taas ihmisellä murheet!Eikö oikeesti oo muuta miettimistä!?Voi jumaliste oikeasti.En ymmärrä ihmistä joka arvostelee toisia kirjoituksen ulkoasun perusteella.Kukakin olkoot mitä on.Ei se kuori vaan se kuoren sisältö.Oot pinnallinen.Huoh..

Vierailija
13/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä hassu myötähäpeä kenenkään puolesta...

Vierailija
14/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettäis olla sun kaveri, oot kyllä sellainen pintaliitäjä!

Vierailija
15/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski myötähäpeä myös,AP sinun vuoksesi :|

Vierailija
16/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kun mua hävettää ap:n kaltaiset ulkonäön arvostelijat! Todennäköisesti se nainen on paljon tyytyväisempi omaan elämäänsä kuin sinä: Hän uskaltaa olla oma itsensä eikä pelkää, muut hänestä ajattelevat. Kannattaisi ap:nkin kokeilla.

Vierailija
17/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:33"]On taas ihmisellä murheet!Eikö oikeesti oo muuta miettimistä!?Voi jumaliste oikeasti.En ymmärrä ihmistä joka arvostelee toisia ulkonäön perusteella.Kukakin olkoot mitä on.Ei se kuori vaan se kuoren sisältö.Oot pinnallinen.Huoh..
[/quote]

Opettele kirjoittamaan. Pisteen jälkeen tulee väli ihan kuten kahden sanan väliin.
[/quote] Itseasiassa en opettele:)Oon aina kirjottanut näin ja tuun aina kirjottamaan näin.En sun vuoksesi tuu tyyliäni muuttamaan.Lätkitkö sä tekstiviesteissäkin välilyöntejä pisteiden perään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme