Nainen, miten koskettelet omia rintojasi?
Minusta on tosi seksikästä, kun nainen hyväilee itse rintojaan - ajattelen, että nainen itse tietää, miten se tuntuu parhaalta. Klassikko on tietysti sen tekeminen samalla suuseksin vastaanottamisen kanssa. Olen myös ollut naisten kanssa, jotka ovat ylettyneet itse nuolemaan omia nännejään.
Kosketteletteko aina myös tissejä, kun tyydytätte itseänne?
Kommentit (11)
Kyllä. Saan o:n pelkästään tisseihin koskemalla, hieromalla, imemällä, näykkimällä. Helposti.
En koskettele, kun ei tunnu miltään. Ainoa, mikä voi vähän tuntua kivalle on se, että mies "lirputtelee" kielellä nänniä.
N41
Vierailija kirjoitti:
En koskettele, kun ei tunnu miltään. Ainoa, mikä voi vähän tuntua kivalle on se, että mies "lirputtelee" kielellä nänniä.
N41
Sama, mutta seksin kesken kun oikein kiihottaa, niin puristelen vähän enemmän rintojani. Eniten tykkään kun mies niitä huulillaan näykkii
Itse jos pidän oma kivaa niin toinen käsi sormineen hyväilee alakertaa tai kiukuttelee dildoa sisään tai laittaa sopivaan kohtaan ja sormettaessa herkku nappulaa ja toisella kädellä hyväillen rintoja sekä nännejä. Riittävän kiihoittuneena puristelen ja venyttelen niitä kovemmin. Mieheni kuollessa, sormettaessa tai työtyessään sisääni niin molemmin käsin hyväillen tisujani. Saan pelkästä nännien hyväilystä yms jopa orgasmin.
Nipple52 kirjoitti:
Itse jos pidän oma kivaa niin toinen käsi sormineen hyväilee alakertaa tai kiukuttelee dildoa sisään tai laittaa sopivaan kohtaan ja sormettaessa herkku nappulaa ja toisella kädellä hyväillen rintoja sekä nännejä. Riittävän kiihoittuneena puristelen ja venyttelen niitä kovemmin. Mieheni kuollessa, sormettaessa tai työtyessään sisääni niin molemmin käsin hyväillen tisujani. Saan pelkästä nännien hyväilystä yms jopa orgasmin.
Aika hurja juttu
Vierailija kirjoitti:
Nipple52 kirjoitti:
Aika hurja juttu
😂
Vierailija kirjoitti:
Ei tee vaikutusta, ei millään lailla.
Kokeile mies hieroa omaa takapuoltasi, luultavasti sama (hölmö) vaikutus.
Miksi pitäisi hieroa takapuolta? Kyllä miehilläkin on nännit joiden nuoleminen tai hyväily seksin aikana tuntuu todella hyvältä vaikka eivät varmaankaan ole yhtä herkät kuin naisella.
Tuossakin pitää osittain paikkansa se ettei itseään voi kutittaa mutta kummasti vaan tuntuu hyvältä jos omin sormin hyväilee kalun herkkiä alueita tai nainen pilluaan vaikka toisen kosketus tuntuukin vielä paremmalta.
Miksi rinnat ja nännit olisivat poikkeus?
Kosteilla sormilla nännejä sivelen ja puristelen. Lisää nautintoa selvästi. Ja nopeuttaa orgasmia. Joskus myös hieron koko rintoja. Aah...
Nipple52 kirjoitti:
Kiukuttelet dildon kanssa ja miehesi kuolee kesken rakastelun??? Mitähän vithua nyt taas.
En minä omia rintojani koskettele, miehen asia tehdä niin.
Ei tee vaikutusta, ei millään lailla.
Kokeile mies hieroa omaa takapuoltasi, luultavasti sama (hölmö) vaikutus.