Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten koskettelet omia rintojasi?

Vierailija
09.04.2022 |

Minusta on tosi seksikästä, kun nainen hyväilee itse rintojaan - ajattelen, että nainen itse tietää, miten se tuntuu parhaalta. Klassikko on tietysti sen tekeminen samalla suuseksin vastaanottamisen kanssa. Olen myös ollut naisten kanssa, jotka ovat ylettyneet itse nuolemaan omia nännejään.

Kosketteletteko aina myös tissejä, kun tyydytätte itseänne?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee vaikutusta, ei millään lailla.

Kokeile mies hieroa omaa takapuoltasi, luultavasti sama  (hölmö) vaikutus.

Vierailija
2/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Saan o:n pelkästään tisseihin koskemalla, hieromalla, imemällä, näykkimällä. Helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskettele, kun ei tunnu miltään. Ainoa, mikä voi vähän tuntua kivalle on se, että mies "lirputtelee" kielellä nänniä.

N41

Vierailija
4/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskettele, kun ei tunnu miltään. Ainoa, mikä voi vähän tuntua kivalle on se, että mies "lirputtelee" kielellä nänniä.

N41

Sama, mutta seksin kesken kun oikein kiihottaa, niin puristelen vähän enemmän rintojani. Eniten tykkään kun mies niitä huulillaan näykkii

Vierailija
5/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos pidän oma kivaa niin toinen käsi sormineen hyväilee alakertaa tai kiukuttelee dildoa sisään tai laittaa sopivaan kohtaan ja sormettaessa herkku nappulaa ja toisella kädellä hyväillen rintoja sekä nännejä. Riittävän kiihoittuneena puristelen ja venyttelen niitä kovemmin. Mieheni kuollessa, sormettaessa tai työtyessään sisääni niin molemmin käsin hyväillen tisujani. Saan pelkästä nännien hyväilystä yms jopa orgasmin.

Vierailija
6/11 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipple52 kirjoitti:

Itse jos pidän oma kivaa niin toinen käsi sormineen hyväilee alakertaa tai kiukuttelee dildoa sisään tai laittaa sopivaan kohtaan ja sormettaessa herkku nappulaa ja toisella kädellä hyväillen rintoja sekä nännejä. Riittävän kiihoittuneena puristelen ja venyttelen niitä kovemmin. Mieheni kuollessa, sormettaessa tai työtyessään sisääni niin molemmin käsin hyväillen tisujani. Saan pelkästä nännien hyväilystä yms jopa orgasmin.

Aika hurja juttu

Vierailija
7/11 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nipple52 kirjoitti:

Aika hurja juttu

😂

Vierailija
8/11 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee vaikutusta, ei millään lailla.

Kokeile mies hieroa omaa takapuoltasi, luultavasti sama  (hölmö) vaikutus.

Miksi pitäisi hieroa takapuolta? Kyllä miehilläkin on nännit joiden nuoleminen tai hyväily seksin aikana tuntuu todella hyvältä vaikka eivät varmaankaan ole yhtä herkät kuin naisella.

Tuossakin pitää osittain paikkansa se ettei itseään voi kutittaa mutta kummasti vaan tuntuu hyvältä jos omin sormin hyväilee kalun herkkiä alueita tai nainen pilluaan vaikka toisen kosketus tuntuukin vielä paremmalta.

Miksi rinnat ja nännit olisivat poikkeus?

Vierailija
9/11 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteilla sormilla nännejä sivelen ja puristelen. Lisää nautintoa selvästi. Ja nopeuttaa orgasmia. Joskus myös hieron koko rintoja. Aah...

Vierailija
10/11 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipple52 kirjoitti:

Kiukuttelet dildon kanssa ja miehesi kuolee kesken rakastelun??? Mitähän vithua nyt taas.

Vierailija
11/11 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä omia rintojani koskettele, miehen asia tehdä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi