Mitä asioita lopetit tekemästä kokonaan korona-aikana?
Mä lopetin leffoissa käymisen. Hommattiin 75 tuumainen telkku ja suoratoistopalveluita.
Enää ei huvita maksaa 35 euroa plus mässyt kympin siihen päälle siitä hyvästä, että pääsee kuuntelemaan sipsipussien rapinaa ja teinien supinaa.
Kommentit (17)
Ihmisten tapaamisen vähensin minimiin. Ja kaupassa yms. käymiset.
Ei tee mieli käydä enää ravintolassa. Ravintoloitsijoiden marina ja koronapassiveivailu yms. alkoi tympiä. On kokkailtu kotona artesaanipitsoja ja käyty Resque-ruokia joskus.
Yökerhoon mua ei saa enää mikään, terassille ehkä joskus vielä! Tosin takapihasta tehtiin ”keidas”, vielä poreamme uupuu.
Sitten ei lähetä enää kylpyläänkään😂
En varmaan mitään kokonaan. Moni asia toki väheni. Olen niin epäsosiaalinen että suurimman osan asioista jotka korona laittoi tauolle olin lopettanut vapaaehtoisesti jo aiemmin.
Humaltuminen. Aamuyöhön valvominen.
Moni asia väheni radikaalisti, mutta mikään ei ole loppunut kokonaan.
Lopetin vuosi sitten karkin syönnin, tosi sillä päätöksellä ei ole mitään tekemistä koronan kanssa, mutta ei sitä kysyttykään.
Seksin, poislukien soolo-. Tälläkään ei ole koronan kanssa mitään tekemistä, mutta sitä ei kysyttykään.
Kaupoissa shoppailun ja kiertelyn, ravintoloissa syömisen, kahvilassa käyntikin väheni.
Lentomatkojen tekemisen, elokuvissa käymisen.
- leffassa käymisen
- ravintolassa käymisen (sis. myös lounasruokailun)
- kahvilassa käymisen
- kampaajalla käymisen
- kauppakeskuksissa käymisen
Vierailija kirjoitti:
Lopetin vuosi sitten karkin syönnin, tosi sillä päätöksellä ei ole mitään tekemistä koronan kanssa, mutta ei sitä kysyttykään.
Mä lopetin pandemia alettua tupakoinnin. Tupakka on yksi harvoja asioita, joita ei saa tilattua netistä kotiinkuljetuksella.
Pelaamisen,koska peliautomaatteihin tuli tunnistautumispakko.
Käteisen käytön. Lompakossa on kyllä vielä jotain mutta en muista paljonko.
salilla käynnin, hammaslääkärissä käynnin, kahvilat
Kasvojen koskettelu muuten kuin just pestyillä käsillä.