Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudet eduskuntavaalit järjestettävä

Vierailija
09.04.2022 |

Aina olen äänestänyt rauhan puoluetta. Nyt tuo puolue haluaa Natoon. Uudet vaalit järjestettävä välittömästi, moni äänestäjä kokee tulleensa petetyksi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit ovat vuoden kuluttua.

Olen täysin varma siitä, että kukaan eduskunnassa ei ole juuri nyt millään tavalla kaatamaan nykyistä hallitusta.

Ei mitenkään eikä missään olosuhteissa.

On pitkä aika siitä, että oppositiolla ja hallituksella on ollut näin sopuisat välit kaikkinensa.

Ainoallakaan oppositiossa olevalla kansanedustajalla ei ole vähäisintkään halua ruveta pienimmänkään välikysymysten tai muihin tekoihin, joilla olisi päämäääränä kaataa hallitus.

Eikä oppositio siihen edes pystyisi,  koska meillä on enemmistö hallitus.

Eduskunnassa kaikki hallituksen kaatamisyrityksen kaatuisivat, sillä hallituspuolueilla on eduskunnassa enemmistö.

Joten haista ap mädännyttä tunkio p#skaa!

Vierailija
2/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö ap.

Mua hävettää sun tyhmyytesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne nyt järjestetään, kun teit oikein vauvapalstalle avauksen aiheesta.

Vierailija
4/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä selvitystä julkistettu siitä Turvallisuuspoliittisesta näkemyksestä, mitä Suomessa odotetaan, ennenkuin voidaaan aloittaa mitään Nato hakemuksen todellista suunnittelua.

Se TP eli turvallisuus poliittinen selvitys mikä tulee eduskunnalle, sen pohjalta vasta voidaan alkaa tehdä päätöksiä siitä, alkaako pistää alulle mitään Nato hakemusta.

Natoon hakemista ei päätä presidentti eikä pääminiseri, vaan yleinen näkemys kansan äänestämien ihmisten mielipiteistä.

Vierailija
5/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Saadaan kokoomus pääministeriksi.