Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotta sitten lapset lähes katkaisivat minuun välit, kun ex-mieheni puhui heille paskaa

Vierailija
09.04.2022 |

ja nyt heille ovat valheet selvinneet. Olen erittäin vähäisissä, joskin kohteliaissa väleissä lasteni ja heidän puolisoidensa kanssa. Elän yksin, minulla on 2 hyvää ystävää ja muutamia tuttuja, olen töissä ja tienaan tarpeeksi. Nyt on lasten puolelta paineita, koska yhtäkkiä minut halutaan perheisiin, jotka exäni levittelevien valheiden takia ovat olleet minulle ’kiellettyjä’ 10 vuotta. En halua mitään anteeksipyyntöjä tai muita kymarruksia, vain vaan sen, että minua ei edes yritetä pakottaa kuvioihin joiden puuttumisesta en ole itse syy. Konkreettinen tilanne: Yhden lapsenlapsen kommunion (katolisen kirkon ’konfirmaatio’) mutta minulla varattu matka juuri silloin Suomeen sisareni 50-viotispäiviin. Lennän Suomeen, tietysti. Mutta tätä eivät uudelleen lämmenneet lapseni tajua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: kumarruksia (ei ’kymarruksia’)

Ap

Vierailija
2/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä oma elämäsi ja tee kuten haluat. Ei ole pakko mennä joka juhlaan ja kissanristiäisiin. Eikä kuvioihin tai perheisiin. Tapaa vain silloin kun tuntuu hyvältä oikeasti ja päätä itse kenet haluat tavata. Ei ole pakko tavata kuin yksi kerrallaan, vaikka lapsesi tai lapsenlapsi joka on mieluisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi valheet selvisivät. Uskoivat liian helposti miestä siis.

Vierailija
4/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valheet olivat ja kuinka vanhoja lapset olivat?

Itse tuollaisessa tilanteessa olisin tehnyt kunnianloukkauksesta jo silloin 10 vuotta sitten rikosilmoituksen. Lapsien elämään syöksyisin, koska heitä rakastan eniten.

Vierailija
5/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuollaisessa tilanteessa olisin tehnyt kunnianloukkauksesta jo silloin 10 vuotta sitten rikosilmoituksen. Lapsien elämään syöksyisin, koska heitä rakastan eniten.

Varattu matka on kuitenkin varattu matka. Miksi eivät myös lapset reissaa tädin juhliin? Communionin voi järjestää toisena ajankohtana.

Vierailija
6/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheiden alla lapseni elivät ollessaan noin 20-30 suunnilleen. En ole niin tyhmä kuin luulet. Ehkä vain herkempi. En tiennyt kaikista valheista. Valheet koskivat elämääni, sukuani, raha-asioitani, työtäni, vapaa-aikaani. Rahaton en ollut silloinkaan, mutta mieheni puolella oli hänen suuri firmansa (ja firman asianajajat) ja vasta kun siellä konkurssi kohtasi osaa firmasta ja lapseni alkoivat tutkia asioita, heille selvisi mitä olin heille elatuksena maksanut (mennyt isän taskuun) ja miten toivonut heihin yhteyttä (exäni tyhmänä talteen jättämät kortit lapsille yms).

Älä ole besserwisser! Kaikkeen on aina helppo sanoa jälkikäteen että ”Olisin tehnyt”.

Ap

Vierailija
7/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spennande.

Vierailija
8/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheiden alla lapseni elivät ollessaan noin 20-30 suunnilleen. En ole niin tyhmä kuin luulet. Ehkä vain herkempi. En tiennyt kaikista valheista. Valheet koskivat elämääni, sukuani, raha-asioitani, työtäni, vapaa-aikaani. Rahaton en ollut silloinkaan, mutta mieheni puolella oli hänen suuri firmansa (ja firman asianajajat) ja vasta kun siellä konkurssi kohtasi osaa firmasta ja lapseni alkoivat tutkia asioita, heille selvisi mitä olin heille elatuksena maksanut (mennyt isän taskuun) ja miten toivonut heihin yhteyttä (exäni tyhmänä talteen jättämät kortit lapsille yms).

Älä ole besserwisser! Kaikkeen on aina helppo sanoa jälkikäteen että ”Olisin tehnyt”.

Ap

Miksi et sitten enää halua yhteyttä lapsiisi? Oletko katkera heille, kun erehtyivät uskomaan isäänsä?

Vierailija
9/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas raastava tilanne sulla. Suhteet ovat ehkä edelleen vereslihalla? Paras olisi avoin keskustelu sun lasten kanssa jos sitä haluat tai siihen kykenet.

Jos et pysty/halua enää lastesi kanssa olemaan läheisiä, niin ehkä lastenlasten? He ovat ilmeisesti jo vähän isompia jo ja heitä ja sua voisi kiinnostaa luoda ihan oma suhde (ehkäpä olet heidän mielestään tosi cool ja jännä, kun eivät ole sua ilmeisesti paljoa tavanneet)

Mitä itse haluat Ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän