Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammasimplantti

Vierailija
09.04.2022 |

Tuosta hampaidenpoistoketjusta tuli mieleen oman hampaani mahdollisesti tulossa oleva poisto. Tilalle laitetaan hammasimplantti. Millaisia kokemuksia teillä on niistä: Kauanko meni hampaan poistosta, että titaaniruuvi laitettiin kiinni? Oliko kivuliasta? Milloin itse ”hammas” kiinnitettiin? Onko ollut toimiva? Kaikki tieto on tervetullutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas revittiin irti 10/20, implanttiruuvi laitettiin kiinni 10/21. Hammas kiinnitettiin 3/22.

Olin vuoden ilman poskihammasta ja en olisi voinut elää ilman, syöminen ja kaikki, jopa puhuminen kävi raskaaksi.

Kaikkinensa hintalappu oli 3000e,ja tällä lyhyellä kokemuksella voisin sanoa että on joka pennin väärti. Ja kannattaa mennä kunnon tekijälle joka oikeasti tietää mitä tekee.

Ruuvin asettaminen oli epämiellyttävää, mutta ei kivuliasta, puudutteet toimi erittäin hyvin (ja mä oon yleesä todella kipuherkkä).

Inhottavaa oli leukaluuhun poraaminen kun koko pää tärisi mutta siitäkin selvisin.

Kipu asettui parin päivän jälkeen ja selvisin pelkällä buranalla ja Panadolilla.

Hammasta täytyy huoltaa tosi tarkasti päivittäin putsaamalla se hyvin ja huolehtia suuhygieniasta.

Tällä kokemuksella suosittelisin.

Vierailija
2/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokemuksesta. Onko tuo vuosi tyypillinen aika hampaanpoiston ja ruuvin laittamisen välissä? Hampaita pesen ja lankaan kyllä hyvin muutenkin, joten se puoli on kunnossa. Mistähän tietää kuka on osaava hammaslääkäri? Niitäkin on varmaan moneen junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nopeammin kuin vuodessa, saattaa olla puolikin vuotta poiston jälkeen. Mulla kesti vaan tuon verran kerätä rahat kokoon.

Poistokuopan pitää käsittääkseni olla parantunut täysin ennen.

Moni hammaslääkäri ilmoittaa erityisosaamisen kuvauksessaan yksityisellä. Itse menin sellaiselle kuka oli teksteissä maininnut tekevänsä implantteja, lisäksi googlasin kokemuksia.

T. 2

Vierailija
4/9 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Implantteja tekevät kaikenlaiset kirjekurssin käyneetkin, käytä suosiolla aikaa hammaslääkärin valintaan. Suosittelen rehdisti ottamaan erikoishammaslääkärin, sekä kirurgin että proteetikon jotta tulee varmasti hyvää jälkeä.

Ei sillä etteikö normihammaslääkäreistäkin löytyisi hyviä implantin tekijöitä mutta maallikko harvoin tunnistaa osaako hammaslääkäri asiansa vai ei. Huonolla tuurilla voi tulla peruuttamattomia vaurioita.

Vierailija
5/9 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi meni hampaan poistosta siihen että implantti oli paikallaan, nyt ollut 1,5 vuotta ja olen todella tyytyväinen. Valitse kirurgi lääkäriksi.

Vierailija
6/9 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa teettää tuo homma Virossa, säästyy sievoinen summa.

Vierailija
7/9 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa tämä.Varmaan saa maksaa osissa, jos siis vähintään puoli vuotta menee seuraavaan operaatioon?

Ei ap

Vierailija
8/9 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa tämä.Varmaan saa maksaa osissa, jos siis vähintään puoli vuotta menee seuraavaan operaatioon?

Ei ap

Joo, itse maksoin aina sen toimenpiteen mikä tehtiin. Lisäksi kustannuksia tulee myös röntgenkuvista, aluksi perus tarkastuksesta ym

2

Vierailija
9/9 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri mieluusti kirurgiaan erikoistunut tai implantteja paljon tehnyt. Implantit eivät saa olla kiinalaista rihkamaa vaan saksalais-amerikkalais-sveitsiläisiä laadukkaita hammasimplantteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi