Onko Salkkareiden Alissa mielestäsi kaunis?
Minusta on! Hoikka, kauniit kasvot ja upeat pitkät hiukset. :)
Kommentit (32)
Iida on kaunein. Ei laihuus ja kylmyys ole kaunista. Iida on lämmin ja juuri sopivan kokoinen. Iidalle voitaisiin tehdä kyllä vähän luonnollisemmat kulmakarvat, tällä hetkellä kaksi paksua viivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16 lisää vielä, että liian laiha on. Lihasta ei ole lainkaan ja siinä tappelussa Iidan kanssa oli koko ajan alakynnessä. Iidan tarvitsi vain käteään huitaista niin Alissa paiskautui pöytiin ja lattialle.
Oliko tämä nyt tosimielellä kirjoitettu...???
Milläs mielellä sitten? Onhan se nyt todella laiha. Heikko.
Mietin lähinnä tuota tappelukohtausta, sehän oli käsikirjoitettu...
Ja lisäksi, ei ole laiha, vaan hoikka/normaali.
Mikä teitä vaivaa hiton teinit?! Kyseessä on sarja johon kohtaukset on käsikirjoitettu ja hahmot käyvät maskissa ennen kuvaa?! Hiukset, meikki, hampaat ja vaatteet on jonkun muun valitsemia asioita tässä kohtaa kuin näyttelijän itse, niin millä järjellä te alatte kritisoida ihmistä siviilinä ? Tehkää selväksi jos haukutte nimenomaan Alissaa ettekä ihmistä roolin takana. Luulisi monen oppineen jo tässä kohtaa elämää, että hyvät käytöstavat pitäisi löytyä jokaiselta, on säälittävää haukkua ihmistä rumaksi, arvostella toista vaikkei tunne muuta kuin käsikirjoitetun roolihahmon joka on fiktiota!!
On kyllä kaunis, ja ainakin television välityksellä olen saanut kuvan että olisi myös aika pitkä, eli näyttävä nuori nainen! Täällä kateelliset mollaa liian laihaksi kun kerrankin on hoikka ja timmi neiti kyseessä.
Onhan se kaunis mutta jotain minun mielestä ärsyttävää on sen suun liikkeissä tai muodossa..en osaa sanoa tarkemmin.
Iida on mielestäni Alissaa kauniimpi ja Marianna on kaunein, hänellä on tosi kauniit ja seksikkäät silmät ja olemus muutenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi näytteleminen ei ole luontevan näköistä, vaikka yrittääkin olla luonteva. Sen vaan näkee.
Tuohan sopii 100% jokaiseen tuon sarjan näyttelijään...
Kaunis on mielestäni :o)
Vierailija kirjoitti:
Iida on kaunein. Ei laihuus ja kylmyys ole kaunista. Iida on lämmin ja juuri sopivan kokoinen. Iidalle voitaisiin tehdä kyllä vähän luonnollisemmat kulmakarvat, tällä hetkellä kaksi paksua viivaa.
Olen samaa mieltä tuosta Iidan meikkaamisesta. Paljon luonnollisempi meikki pukisi häntä paljon paremmin. En tiedä meikataanko hänet nyt tarkoituksella jotenkin niin luonnottoman näköiseksi, iho ja kulmat on aika karmeet, kaunis nuori nainen kuitenkin.
On tosi nätti. Tummat hiukset ja vaaleat silmät on mielestäni tosi kiva yhdistelmä.
Milläs mielellä sitten? Onhan se nyt todella laiha. Heikko.