Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tekevät tätä?

Vierailija
02.10.2015 |

Naiset, tai oikeastaan nuoret naiset kutsuvat jotain naispuolista ystäväänsä vaimoksi??
Tai ainakin mun facebook-kavereissa on sellaisia tyyppejä jotka laittavat tyyliin: "Vaimon kanssa baanalle ♡" "Leffailta vaimon kanssa"
Miksi? Eri asia jos ne olis oikeasti naimisissa mutta kun ne on heteroita ja varattuja miehille niin mikä idea tässä nyt sitten on? Vai onko tää taas jotain nykynuorten trendejä?
Mä en vaan ymmärrä näitä mun ikäisiä.
- Lilith

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:33"]

Saako vauvapalstalle jonkun filtterin, jolla voi sensuroida kaikki Mies29+1:n ja Lilithin viestit? En halua nähdä tätä paskaa ollenkaan.

[/quote]

Saa. Se on ruksi oikeassa yläkulmassa.

Vierailija
2/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samaa oon miettinyt ja mullakin on tuttuja, jotka tuota tekee ja lähettelee sydämiä kaikille naispuolisille kavereille. Itse en harrasta samaa enkä ymmärrä. Oon itse ollut naisen kanssa parisuhteessa. Ehkäpä siksi en sitä ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:33"]Saako vauvapalstalle jonkun filtterin, jolla voi sensuroida kaikki Mies29+1:n ja Lilithin viestit? En halua nähdä tätä paskaa ollenkaan.
[/quote]

Joo saa. Painat hiirellä tuolta oikeassa ylänurkassa olevasta ruksista. Sen jälkeen et nää enää meidän viestejä.
- Lilith

Vierailija
4/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kans vastaus tähän.

Vierailija
5/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on ystävien välistä huumoria. Vaimo, rakas, hani... Parin tietyn ystävän kanssa käytämme toisistamme noita nimityksiä. :D

Vierailija
6/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt väkee katos...

Vierailija
7/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloin miettimään että kumpi on oikein; heteroja vai heteroita..
- Lilith

Vierailija
8/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vauvapalstalle jonkun filtterin, jolla voi sensuroida kaikki Mies29+1:n ja Lilithin viestit? En halua nähdä tätä paskaa ollenkaan.

Vierailija
9/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:29"]Nyt aloin miettimään että kumpi on oikein; heteroja vai heteroita..
- Lilith
[/quote]
Kumpikin käy.