Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän olla Suomalainen...

Vierailija
02.10.2015 |

Näiden rasismin vastustajien vuoksi. Uskomattoman törkeää toimintaa, joka leimaa kaikki suvaitsevaiset suurella leimasimella...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpeäs sun kirjotustaitoja. Kansalaisuudet (ja kielet) kirkoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Vierailija
2/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:07"]Minä häpeäs sun kirjotustaitoja. Kansalaisuudet (ja kielet) kirkoitetaan pienellä alkukirjaimella.
[/quote]

"Minä häpeäs sun kirjoitustaitoja." Ironista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:07"]Minä häpeäs sun kirjotustaitoja. Kansalaisuudet (ja kielet) kirkoitetaan pienellä alkukirjaimella.
[/quote]"minä häpeäs" on todella oikea oppista "kirkoitusta"

Vierailija
4/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, täällä vaan hyysätään mamuja vaikka oma kansa voi huonosti!

Vierailija
5/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:05"]Näiden rasismin vastustajien vuoksi. Uskomattoman törkeää toimintaa, joka leimaa kaikki suvaitsevaiset suurella leimasimella...

[/quote]

Siis kannatatko sinä rasismia vai viittaatko johonkin tiettyyn tapahtumaan? Joku on aikasemminkin sanonut jotain tästä, viitsitkö avata asiaa?

Vierailija
6/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän vain nähtiin suvakkien todellinen luonto. Oman pesänsä likaajia.

Vierailija
7/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Kirjoitustaitoa, ei kirjotustaitoa. Kirjoitetaan, ei kirkoitetaan.

Vierailija
8/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en häpeä. Mä häpeän suvakkeja yli kaiken.

Vierailija
9/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rasisti enkä suvakki. Eli olen sitä mieltä että maailmassa on paljon oikeita pakolaisia ja apua tarvitsevia jotka apua ei saa ja sitten on näitä valittavia turisteja.

Mutta asiaan...jos häpeaät niin eihän sinun tarvitse olla suomalainen vaan voit varmasti luopua kansalaisuudestasi ihan virallisesti ja sitten muutat jonnekin muualle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä