Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako edes yrittää tätä työpaikkaa?
02.10.2015 |
Olen perhepäivähoitaja opiskelija, pian valmistun. Olen ehtinyt tekemään töitä perhepäivähoitajana ryhmäperhepäivähoidossa jo pari vuotta eli työkokemusta on. Huomasin työpaikka ilmoituksen missä haettiin lastenhoitajaa yksityiseen päiväkotiin, 6kk sijaisuus. Ilmoituksessa ei ollut eriteltynä oikeen mitään esim tutkintovaatimuksia tai vastaavaa. Oli aika yksinkertainen ilmoitus.
Eli kehtaako edes hakea? Vai pannaanko hakemukseni heti romukoppaan kun olen "vain" perhepäivähoitaja. Työpaikka olis nyt kyllä todella tarpeen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
IKinä ei saa tietää, jos ei hae.