Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini oksensi aamulla pari kertaa. Luulin että hän on kipeä.

Vierailija
09.04.2022 |

Mutta hän lipsautti itse äsken, että on hirveä darra :D voi hölmö. Kaikkea ei tarvitse kertoa koska joskus niistä seuraa rangaistuksia. Ryyppääminen ei ole tuossa iässä ok eikä siihen voida kannustaa. Nyt hetken on tiukemmat kotiintuloajat.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan eka kerta, kun käsitteistö jo noin tuttua.

Vierailija
22/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvinkin ne ekat kännit vedetään jo tuossa iässä, yläasteen seiskalla tai kasilla, etkö muka omasta nuoruudestasi muista?

Hyvä että on kuitenkin selvinnyt reissultaan turvallisesti kotiin. Saattaa jopa ehkä ottaa opikseenkin, jos on kostean illan jälkeen kovin tukka kipee.

Onko hän muuten tyttö vai poika? Jos tyttö, niin kiitä onneasi, että aamupahoinvoinnin aiheuttaja on alkoholi eikä teiniraskaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollut hyvä että hän oli rehellinen? Eikä ilmeisesti ollut kuitenkaan kovin huonossa kunnossa?

Sen verran huonossa että oksensi pari kertaa ja oli niin huonovointinen ettei saanut mitään alas ja valitti pääkipua. On 14 eli ihan liian nuori vielä. Ap

Ai no sitten ymmärrän. Eihän tuota voi katsoa läpi sormien. Ilmeisen paljon juonut kun noin huono olo.

Tai vain kokematon ja pienestäkin määrästä tulee kunnon grabbe.

Vierailija
24/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään darrassa ole...se on raskaana naapurin setä-miehelle.

Vierailija
25/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren elimistö ei kestä alholia. Alkoholi sumentaa järjen ja houkuttelee ihmistä syntiin. Pitäisin vakavan puhuttelun ja korostaisin että alkoholi ei kuulu kristityn elämään.

Vierailija
26/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini juo alkoholia ja karhu kakkaa metsään

Vierailija
27/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu.

Vierailija
28/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osasin teininä oksentaa salaa huoneessani hiljaa ämpäriin ja käydä tyhjentämässä sen yöllä vessaan :D

Vierailija
29/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju kovaääninen masturbointi on paras lääke krapulaan.

Vierailija
30/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa kaikki teinit kokeilee nuo alkohli-ja tupakkajutut, aivan varmasti.

Vain harvalle se jää miksikään tavaksi.

Kokeilut ja rajojen venytykset kuuluvat tuohon ikäkauteen.

No sitä vaihetta odottaessa.

T. 32v

Vierailija
31/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lipsautti? Ei mulle olisi ainakaan tullut mieleenkään lipsauttaa.

Kysyin häneltä kun tuli keittiöön että miksi oksensi ja onko kuumeinen olo niin hän vastasi, että hirveä darra vaan. Ilmeisesti ei ajatellut ihan loppuun asti. Ap

No nyt oppi ajattelemaan.

Vierailija
32/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin nuoresta? Itse 13-vuotiaasta lähtien olin kaupungilla dokaamassa joka perjantai ja monet luokkakaverini oli myös… rööki paloi myös. Oli aika tavallista meille 1970-luvulla syntyneill. Nykynuoret onneksi vähän vähemmän tuollaista tekee mutta kyllä kokeilut edelleen on tavallisia. Eikä niistä kauheasti rangaista kannata tai teini oppii vaan salaamaan juomisen.

Kunhan retostelet.

Vierailija
33/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa kaikki teinit kokeilee nuo alkohli-ja tupakkajutut, aivan varmasti.

Sitä teinikokeiluani odotellessa...t.45v tupakkaa en ole edes maistanut ikinä.

Vierailija
34/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännikokeiluille ei tarvitse tukea, ymmärrystä ja päänsilittelyä antaa yhtään. Ette varmaan tekisi samoin kovien huumeidenkaan kanssa? Ette te ole alaikäisten lastenne kavereita, vaan HUOLTAJIA JA KASVATTAJIA. Ällöttää nämä coolia leikkivät vanhemmat, jotka varmaan ostavat tupakitkin kakaralleen.

Lastani en halua, enkä tietysti voikaan kontrolloida 24/7 ja kytätä hänen tekemisiään, mutta milloinkaan ei tule kuulemaan minulta, että on ok ryypätä ja voivoi kun kuuluu nuoruuteen. Muutenkin niin out tuo ryyppääminen fiksujen nuorten keskuudessa tänä päivänä.

Vierailija
35/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki kokeilee = minä ja lapseni kokeilimme."

Ei ole kiinnostanut itseäni eikä lapsiani ko. kokeilut (aikuiset lapseni tunnen täällä parhaiten).

Vierailija
36/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin nuoresta? Itse 13-vuotiaasta lähtien olin kaupungilla dokaamassa joka perjantai ja monet luokkakaverini oli myös… rööki paloi myös. Oli aika tavallista meille 1970-luvulla syntyneill. Nykynuoret onneksi vähän vähemmän tuollaista tekee mutta kyllä kokeilut edelleen on tavallisia. Eikä niistä kauheasti rangaista kannata tai teini oppii vaan salaamaan juomisen.

Nykyään poliisi tekee ilmoituksen sosiaaliväelle, jos nuori jää kiinni.

Vierailija
37/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytävät asunnot ovat olleet mukana myös sen jälkeen kun on ollut jo jonkin sortin kanssa.

Vierailija
38/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on krapula.

Olen jo 15v.

Ei mun vanhemmat välitä vaikka onkin.

Taidan lähteä tänäänkin dokaamaan.

Naapurin Tomppa odottaa jo pihalla.

Vierailija
39/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäis sais lisää viinaa?

Ei tämä Kankkunen millään muulla lähde kuin kunnon kossulla.

Lähdenkin Piritorille.

Vierailija
40/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Huono :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan