Ennustaisitteko minulle?
Kommentit (13)
Suomi on epäonnistunut ennustamistaidon opettamisessa minulle.
Aloittaja, mieleeni tulee joskus kirjoituksista välähdyksenomainen kuva kirjoittajasta. Joskus pitävät paikkaansa, joskus ei. Aloituksesta tuli mieleen vähän yksinäisen oloinen, lyhyt, 25-30v brunette, vähän ylipainoa.
Mekikö mitenkään oikein?
Hopeakettu nappaa sut kotiäidiksi ;-)
AP:lle. Olet ikuinen yliopisto-opiskelija, et ehdi ikinä töihin kun päädyt opiskelemaan taas uutta alaa. Rakkautesi muuttaa Afrikkaan ja jäät ikävöimään häntä ikisinkkuna.
Elät köyhästi mutta viisaasti.
Vanhempasi ovat ihania.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, mieleeni tulee joskus kirjoituksista välähdyksenomainen kuva kirjoittajasta. Joskus pitävät paikkaansa, joskus ei. Aloituksesta tuli mieleen vähän yksinäisen oloinen, lyhyt, 25-30v brunette, vähän ylipainoa.
Mekikö mitenkään oikein?
1/5 täällä. Mitä minusta tulee mieleen?
Ihmisellä on monta polkua edessään, voit valita minkä suunnan vain. Ennustukset voi aina kumota.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on monta polkua edessään, voit valita minkä suunnan vain. Ennustukset voi aina kumota.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Mekikö mitenkään oikein?
Lyhyt kyllä, oon n. 162cm. Yksinäinenkin, mutta jotenkin myös rakastan yksinoloa, vaikka tykkäänkin myös sosialisoimisesta. Mutta mulla on kyllä myös perhe tässä ympärillä kaiken aikaa. Ylipaino, jep oikein. Ja hiukset nyt on semmoset "suomalaisen" vaaleat, ehkä tummentuneet nyt talvisaikaan :)
Vierailija kirjoitti:
AP:lle. Olet ikuinen yliopisto-opiskelija, et ehdi ikinä töihin kun päädyt opiskelemaan taas uutta alaa. Rakkautesi muuttaa Afrikkaan ja jäät ikävöimään häntä ikisinkkuna.
Elät köyhästi mutta viisaasti.
Vanhempasi ovat ihania.
Ikuinen yliopisto-opiskelija, näin on :) Tuosta rakkauteni muuttamisesta Afrikkaan en kyllä tiedä, kun en edes tiedä, että mistäköhän rakkaudesta siinä olisi kyse? :D
Mutta elän kyllä köyhästi, ja kai ihan viisaastikin :)
Kukaan ennustaja EI voi ennustaa mitään, tietämättä ko.ihmisen taustatietoja !
Minäkin haluaisin:
Rakkaus
Työ/opiskelu
Asuminen
Raha