Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalloton vauva on jo 13 kk vanha

Vierailija
02.10.2015 |

Ihmeiden aika ei ole ohi! Yhdysvalloissa syntynyt Jason syntyi ilman suurta osaa kalloa ja aivoja. Hänen ei uskottu elävän muutamaa viikkoa kauemmin. Nyt ihmevauva on jo kuitenkin 13 kk:n ikäinen ja käyttäytyy kuin muutkin vauvat.

Kun Jasonin vanhemmille selvisi raskauden loppuvaiheessa, että Jason olisi vaikeasti vammainen, heitä painostettiin murhaamaan Jason abortissa. Jasonin vanhemmat ovat kuitenkin hurskaita kristittyjä ja kieltäytyivät murhaamasta lastaan. Jason on ylittänyt kaikki odotukset ja vanhempiensa mielestä hän on täydellinen vauva.

http://edition.cnn.com/2015/10/01/health/baby-born-without-complete-skull-turns-1/index.html

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Itse olisin ehdottomasti päätynyt aborttiin, niin kamalan vaikea valinta kun sellaisen täytyy ollakin. Olen hyvin empaattinen ihminen, mutta samalla järkevä ja realistinen, niinpä valinta pohjautuisi siihen kokonaisuudessaan.

Vierailija
22/23 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt videon tuosta vauvasta ja kyllähän se vielä näyttää iloiselta ja ääntelee, mutta en usko siitä kasvavan koskaan normaalia lasta. Sillä on sen verran aivoa, että vauvamainen käytös onnistuu, mutta ei muu.

Amerikkalaisten uskovaisten taikauskoinen kuvitelma siitä, että vaikeasti vammaisten lasten syntyminen on Jumalan tahto, on kuvottavaa. Sitten white trash-ihmiset elävät kotivanhempina vammaistukia lypsäen, kun lapsella ei ole edes aivoja, eikä sitä anneta laitokseen hoidettavaksi. Niillä amerikkalaisilla uskovaisilla näyttää olevan melkein kilpailu julkisuudessa keskenään siitä, kuka hoitaa vaikeimmin vammaista lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni alien.