Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono isä: en uhrautuisi lapseni puolesta

Vierailija
02.10.2015 |

Onko uhrautuva luonteenlaatu välttämätön hyvän isyyden kannalta, vai onko se naisten tehtävä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:03"]

En minäkään uhrautuisi. En tykkää lapsista ja siksi en ole niitä tehnytkään. Mutta jos olisi niin.. en uhrautuisi. Naurettava ajatuskin.

[/quote]

Vastaus on ainakin rehellinen. "en tykkää ja siksi en niitä ole tehnyt". No joo niinhän se on ettei itseään uhraa jos ei rakasta toista enemmän kuin itseään. Lasten kanssa vain monella vanhemmalla on tilanne se että lasta suojaa omalla ruumiillaan jos ei muuta voi. Kolarit, ampumiset ja niin poispäin kertovat että noin se oikeasti menee tiukassa paikassa.

Sitten ajatellaan todella vaikea tilanne. Useampi lapsi ja vain sydänluovutus voi pelastaa yhden. Onko oikein antaa oma vai pysyä elossa useampaa varten? Toivottavasti ei ikinä tarvitse vastata noin vaikeaan.

Lapsen takia uhrautuisin. vituttaisi ja pelkäisin mutta jos olisi pakko valita minä tai joku lapsista niin minä. Mä olen sentään ehtinyt elää ja jos pitää valita niin ei mun tarvi edes miettiä. Ap on ehkä tulossa isäksi tai jotain. Semmoinen pieni ja hento ote sormesta voi muuttaa miehen totaalisesti.

Vierailija
22/26 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:29"]

Oletko ap. kertonut toi vaimolle,ettet ajo uhrautua lapsenne puolesta? Hyvä että vaimo tietää,minkälainen k...pää sinä olet,ja ettei sinun voi luottaa tosipaikan tullen. Kerro ihmeessä pitäähän sen tietää missä ollaan.

[/quote]Olet itse kusipää. Muita netissä haukkuva anonyymipelle on alinta pohjasakkaa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:35"]

Paska pelkuri isä

[/quote]Anna näppäimistö takaisin huoltajallesi, sinä kirjoitustaidoton mongoloidi. -ap

Vierailija
24/26 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen isä (näkyy myös kumivenemaissa olevan tapana). 

Vierailija
25/26 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:35"]

Paska pelkuri isä

[/quote]Anna näppäimistö takaisin huoltajallesi, sinä kirjoitustaidoton mongoloidi. -ap

[/quote]

ja hetkistä aikaisemmin kirjoitit näin: "Muita netissä haukkuva anonyymipelle on alinta pohjasakkaa. -ap"

Luulenpa, että ap on 16-vuotias poika, jonka on pitänyt luopua lautaselleen rohmuamasta kokonaisesta perhepizzasta siksi, että 10-vuotias pikkusisko sattui tulemaan kotiin ja äiti pyysi jättämään pizzasta muillekin perheenjäsenille.

Vierailija
26/26 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:40"]Onko uhrautuva luonteenlaatu välttämätön hyvän isyyden kannalta, vai onko se naisten tehtävä?
[/quote]

Suoraan kysymykseen suora vastaus: olet huono isä, surkea suorastaan. Epäilen, että olet myös aika surkea ihminen ylipäätään.