Riittääkö 3,5dl vodkaa täksi illaksi
Kommentit (35)
Hae litran leka, niin ehkä riittää.
Käy. Se just vi****aa jos loppuu kesken.
Riippuu mitä varten? Kurkun desinfioimiseksi riittää, mutta kunnon lärveihin ei. Mä menisin kaupoille varmuuden vuoksi, koska kamalinta on jos juoma loppuu kesken.
Mulle ainakin riitäis ja jäis vielä 3,5dl huomiseksi
6-7 annosta. Riippuu käyttötarpeesta.
Ei tosiaankaan riitä mihinkään. Se on niin ikävää sitten kun on hyvä nousuhumala ja loppuu kesken.
Vodkaa kuka sitä juo?Kauheeta skeidaa mistä tulee kaamea kankkunen varsinkin jos juo kunnon kännit.
No jos sinulla on sen lisäksi muuta viinaa.
Riippuu prosenteista, oma suosikkiviski 46% ja puolet 0,7l pullosta sopiva annos yhdelle illalle.
Vierailija kirjoitti:
Vodkaa kuka sitä juo?Kauheeta skeidaa mistä tulee kaamea kankkunen varsinkin jos juo kunnon kännit.
Ei sitä tarvitse raakana juoda.
3.5dl marjamehua piisaa. Eikä tule rapea.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kankkunen jos juo sellaisenaan, vettä toki hyvä juoda välissä.
Kankkunen tulee siitä kun sitä alkaa sekoittelemaan, varsinkin makeisiin juomiin kuten limsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kankkunen tulee siitä kun sitä alkaa sekoittelemaan, varsinkin makeisiin juomiin kuten limsaan.
Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin.
Ei, vaan juurikin kuten alkuperäinen mainitsi. Vodkasta ja viskistä tulee vähiten kankkusta jos juo puhtaana sellaisenaan. Välissä vaan juo vettä, ei ainakaan mitään makeaa.
Itsellä moninkertaisesti pahempi olo seuraavana päivänä jos olen sekoitellut sitä johkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin.
Ei, vaan juurikin kuten alkuperäinen mainitsi. Vodkasta ja viskistä tulee vähiten kankkusta jos juo puhtaana sellaisenaan. Välissä vaan juo vettä, ei ainakaan mitään makeaa.
Itsellä moninkertaisesti pahempi olo seuraavana päivänä jos olen sekoitellut sitä johkin.
Arvostan anekdoottiasi, mutta se ei todista mitään.
Siinä on ihan liikaa, riittää loppuvuodeksi.