Kumpi ärsyttää enemmän Chisu vai Jenni Vartiainen
Perusteluita kiitos :)
Mua ärsyttää molemmissa liika meikkaaminen ja vaatteilla koreilu, mut kait se kuuluu nykyajan musabisnekseen.
Jennissä ärsyttää kun se tyrkyttää sitä koiraansa jatkuvasti julkisuuteen, Chisu ei hanki lisäpisteitä millään tällaisellä.
Eli ehkä se Jenni vie voiton ärsyttävyydessään.
Kommentit (71)
Nämä leiditkö muka ärsyttävät? Höpö.
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-0/p480x480/12074685_1…
Chisu näyttää hirveän vanhalta, miltei 50-vuotiaalta. Jotenkin se mummomainen ulkonäkö yhdistettynä pissis-käyttäymiseen ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Chisu näyttää hirveän vanhalta, miltei 50-vuotiaalta. Jotenkin se mummomainen ulkonäkö yhdistettynä pissis-käyttäymiseen ärsyttää.
Samaa mieltä että Chisu on aika elähtäneen ja rupsahtaneen näköinen nykyään. Siinä eri mieltä, ettei hän kyllä käyttäydy pissis-mäisesti todellakaan.
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12038236_1015424036…
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11828839_1015404240…
Minun mielestä molemmat artistit ovat kauniita, tyylikkäitä, älykkäitä ja hyviä laulajia. Lisäksi heidän käytöksensä julkisuudessa on asiallista ja miellyttävää, eivät ole mitään vaatteiden riisujia ja turhan paskan tyrkyttäjiä joka mediaan. Eivät myöskään puhu haastatteluissa kuin lähinnä työstään eli musiikistaan (mikä tietysti raadonsyöjä-haaskalintu-mammoja ärsyttää suunnattomasti). Enemmä minua ärsyttävät perseen ja tissien esittelijät, avioerojaan julkisesti retostelevat ja jokaista panoaan IS ja IL selostavat yksinkertaiset bimbot.
Ei ärsytä mua kumpikan. Jyystäsin jenniä edestä koska kauniimpi ja chisua takaa ja molemmat yhtä aikaa. Suomen kauneimmat bitsit! t. m23
Mua ärsyttää enemmän se kun te koko ajan jankkaatte näistä kahdesta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää enemmän se kun te koko ajan jankkaatte näistä kahdesta täällä.
Mua ärsyttää vielä enemmän kun te koko ajan jankkaatte täällä Pipsasta, ym nobody-bloggareista, Amanda Harkimosta, Minttu Virtasesta ym. Tähän on helppo ratkaisu: älkää avatko ketjuja jotka teitä ärsyttää! Ei kukaan käsittääkseni siihen pakota.
MInusta kumpikaan heistä ei ärsytä ihmisenä, vaan vaikuttavat fiksuilta mukavilta jalat maassa tyypeiltä. Chisun lauluääni sen sijaan on harvinaisen ärsyttävä, vinkuva, korvia riipivä. Hänen kandeisi tehdä musaa vain muille. On Chisu toki lahjakkaampi musiikin tekijä kuin Jenni, mutta Jenni on myös tehnyt 10v rankasti duunia uransa eteen eikä ole helpolla pyrkinyt pääsemään.
Vierailija kirjoitti:
MInusta kumpikaan heistä ei ärsytä ihmisenä, vaan vaikuttavat fiksuilta mukavilta jalat maassa tyypeiltä. Chisun lauluääni sen sijaan on harvinaisen ärsyttävä, vinkuva, korvia riipivä. Hänen kandeisi tehdä musaa vain muille. On Chisu toki lahjakkaampi musiikin tekijä kuin Jenni, mutta Jenni on myös tehnyt 10v rankasti duunia uransa eteen eikä ole helpolla pyrkinyt pääsemään.
Kyllä ne Jennin "rankat duunit" tiedetään...Jakanut pimpsaa tuottajilleen (Immonen, Kallonen ja ties kenelle) uransa edistämiseksi ja nyt noitunut nuoren hyväuskoisen pojan hyötyäkseen tämän musiikintekotaidoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Jennin "rankat duunit" tiedetään...Jakanut pimpsaa tuottajilleen (Immonen, Kallonen ja ties kenelle) uransa edistämiseksi ja nyt noitunut nuoren hyväuskoisen pojan hyötyäkseen tämän musiikintekotaidoista.
Vaikka näin olisikin, onko se jotenkin sinulta pois? Oletko Jukan, Askon tai Eliaksen vaimo/äiti? Muussa tapauksessa ei kuulu sulle perseenreiän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä muillekin tiedoksi sinun eli Jenni-hullun aikaisempi ketju av:lta. Se on täältä poistettu mutta netistä se ei poistu koskaan. http://www.hollilla.com/reader.php?action=thread&thread=9596211
"
Koska olet taas väärillä jäljillä, kerron mitä tapahtui lyhyesti, ketjun poiston uhalla. Puolitoista vuotta sitten mieheni meni Jennin keikalle kavereidensa kanssa enkä ollut mitenkään asiaa vastaan. Kun keikka oli loppunut klo 01 ja baari meni kiinni klo 03, mieheni tuli kotiin vasta klo 08 aamulla, ilmoittamatta. Kysyin missä oli ollut, sanoi että Jennin keikalla ja kavereiden kanssa sen jälkeen myöhästynyt junasta. Kysyin oliko hauskaa, sanoi että älä kysele typeriä. Meillä oli vapaapäivä ja lähestyin miestäni, joka vetäytyi äkkiä pois ja meni suihkuun. Ei ollut edes humalassa, mikä outoa jos poikien kanssa ollut baarissa kolmeen asti. Päivällä kun olimme heränneet, menin kauppaan ja unohdin lompakon jjoten tulin nopeasti takaisin. Ja siellä mieheni tuijotteli jotain Jennin videota ja veti ilmeisesti käden pois housuista nopeasti tai siltä se näytti. Kysyin mitä helvettiä, hän suuttui totaalisesti ja sen jälkeen meidän välit ovat etenkin sängyssä olleet viileät. Mies kävi uudelleen Jennin keikalla 17.10.14 ja sain tämän selville hänen työkavereiltaan, itse väitti olleensa aivan muualla. Tuli silloin kyllä kotiin klo 01.30. Tuon naisen esiintyminen kyllä kertoo hänestä kaiken:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka näin olisikin, onko se jotenkin sinulta pois? Oletko Jukan, Askon tai Eliaksen vaimo/äiti? Muussa tapauksessa ei kuulu sulle perseenreiän vertaa.
Olen Eliaksen tuleva vaimo kunhan saan tuon horatsun raivattua pois tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Eliaksen tuleva vaimo kunhan saan tuon horatsun raivattua pois tieltä.
Ainahan sitä sopii yrittää.
Ei ärsytä kumpikaan. Minua ottaa päähän tämän palstan ilkeät av-mammat jotka vihaa etenkin Jenniä niin että vaahto tursuaa suusta kun häntä haukkuvat kilpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä kumpikaan. Minua ottaa päähän tämän palstan ilkeät av-mammat jotka vihaa etenkin Jenniä niin että vaahto tursuaa suusta kun häntä haukkuvat kilpaa.
Täällä tatiaa Jenniä haukkua lähinnä se yksi Jenni-hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on kymmeniä ämmiä jotka jenniä haukkuu. Tämäkään ketju ei ole J-hullun aloittama vaan jonkun perus-kurpan jolla ei ole elämässään muuta sisältöä kuin vittuilla kauniimmilleen ja menestyneemmilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on kymmeniä ämmiä jotka jenniä haukkuu. Tämäkään ketju ei ole J-hullun aloittama vaan jonkun perus-kurpan jolla ei ole elämässään muuta sisältöä kuin vittuilla kauniimmilleen ja menestyneemmilleen.
Tänne tarvittas vastapainoks vielä muutama miespuolinen Cheek/Elastinen/jokumuu menestyny mies-hullu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne tarvittas vastapainoks vielä muutama miespuolinen Cheek/Elastinen/jokumuu menestyny mies-hullu :D
Miehet nyt vaan ei harrasta tällaista ketkeraa kadehtivaa solvaamista. Nainen sen sijaan on naiselle susi.
Molemmista mennyt maku, kun kekkuloivat turkki päällä. En vaan hyväksy tuota, että kannatetaan avoimesti turkistarhausta, kun voitais olla esikuvana nuorille. Kyllä nämäkin kaikissa mediaseksikkäissä jutuissa ovat mukana, kuten tasa-arvoinen avioliittolaki ja minulla on unelma, mutta eipä kiinnosta eläinten oikeudet pätkääkään, päinvastoin. Mike Monreo ja Anna Abreu sen sijaan saavat pisteeni, kun he uskaltavat puolustaa eläimiä, vaikkei se olekaan mediaseksikästä.
Ei kumpikaan, mutta Jippu jeesustelullaan ärsyttää.