Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ärsyttää enemmän Chisu vai Jenni Vartiainen

Vierailija
02.10.2015 |

Perusteluita kiitos :)
Mua ärsyttää molemmissa liika meikkaaminen ja vaatteilla koreilu, mut kait se kuuluu nykyajan musabisnekseen.

Jennissä ärsyttää kun se tyrkyttää sitä koiraansa  jatkuvasti julkisuuteen, Chisu ei hanki lisäpisteitä millään tällaisellä.

Eli ehkä se Jenni vie voiton ärsyttävyydessään. 

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kumpikaan. mua ärsyttää Jippu. 

Vierailija
2/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisun ääni sattuu korvaan, Jennin ääni OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kumpikaan. Jennillä aivan uskomattoman kaunis ääni, ja Chisu todella lahjakas muusikko. Ja kehtaavatkin olla vielä kauniita ;) Miksi pitäisi ärsyttää jonkun toisen lahjakkuus ? Kumpaakan en fanita, mutta tämä otsikko oli jotain niin peri suomalaista katkeruutta ja kateutta, että piti tulla kommentoimaan.

Hanki urpo ap jotain fiksua tekemistä !!

Vierailija
4/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat mielestäni nättejä ja tyylikkäitä naisia, joilla on hyviä biisejä. Molempien laulutapa kuitenkin ärsyttää, laulu on lässyttävää. Chisulla lisäksi hönkivä nasaaliääni, mutta toisaalta ärsyttää Jennin teeskennelty S-vika (ei ollut vielä Gimmelin aikoina mutta nykyään sössöttää biiseissään). Aika lailla tasapeli.

Vierailija
5/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Miksi lahjakkaita ja menestyviä naisartisteja pitää mollata jatkuvasti? Minä, vanha feministi, olen erittäin iloinen siitä, että nuoret naiset menestyvät. Rockbisnes on ollut niin äijävoittoista aina.

Vierailija
6/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajua miten voi verrata jotain laulajaa Jenniin. Se kun ei osaa laulaa.

Vierailija
7/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Ihan soivia pelejä molemmat.

Vierailija
8/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtää Jennistä =(

Vaihdan aina radiosta kanavaa, kun sen junat sun muut naiset alkaa kuulumaan... en vaan tykkää!

Vierailija
9/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisun ääni on vähän sellaista ininää. Varsinkin tässä uudessa "ihana" biisissä. Ihan kauhea muuten. Joistakin biisestään kyllä pidänkin.

Jenni ei ärsytä niin paljoa, vaikka hänkin äsryttävästi henkäilee ja kuiskaa kaikki biisinsä ja sitten se suhiseva ässä - argh!!

Mutta joo, Chisu ärsyttää enemmän.

Vierailija
10/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi Jennin uusi S lausunta on tosi raivostuttavaa. Ja se huokailu, niinkuin orkun sais.  Ja molempien ylimeikkaaminen. Chisu sentään joskus uskaltaa esiintyä oikeesti ilman meikkiä, Jenni vaan huijaa esiintyvänsä ilman meikkiä, kun kuitenkin on meikkivoide, ripsari ja kulmaväri käytössä näissä feikkikuvissa...

Vierailija
11/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kumpikaan ei ärsytä. Hyviä artisteja molemmat.

Vierailija
12/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni, ehdottomasti. Syy: huonot biisit ja erityisesti sanoitukset. Vaikka eihän se niitä itse edes ole tehnyt, mutta esittää kumminkin.

Vierailija
13/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan erityisesti, mutta jos pitäisi valita niin Chisu. Biisit tekotaiteellisia ja mukasyvällisiä, oikeasti vain paskoja ja lauluääni on kamala. Kipu korvaa ystäväääh, joo jonkun 15-vuotiaan angsteissa pyörivän teinipellen mielestä toi on varmaan diipeintä ikinä.

Vierailija
14/71 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Juhana Vartiainen?

Vierailija
15/71 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää molemmissa liika meikkaaminen ja vaatteilla koreilu, mut kait se kuuluu nykyajan musabisnekseen.

Jennissä ärsyttää kun se tyrkyttää sitä koiraansa  jatkuvasti julkisuuteen, Chisu ei hanki lisäpisteitä millään tällaisellä.

Vierailija
16/71 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei ole koiraansa tuonut kertaakaan julkisuuteen. Hänellä on Paavon kuvia Face-sivuillaan, kuten kaikilla suomalaisilla joilla on jokin lemmikkieläin. Ei voi syyttää artistia jos ap on niin paskamainen stalkkeri että kaivaa näitä kuvia Jennin Instasta ym ja väittää että ne on julkisuudessa. Anna Abreu sen sijaan tuo koiriaan koko ajan esille, myös televisiossa niitä mainosti. Ja Jennin Facessa ei ole tissi-perse-bikinikuvia kuten suurimmalla osalla muista artisteista.

Chisun Facessa ei ole koiran kuvia koska Chisulla ei ole koiraa. Varmasti niitä sinne laittaisi rakastamastaan lemmikistä jos sellainen olisi.

Aloittaja on ilkeä paha ihminen, joka saa ilmeisesti orgasmeja haukkuessaan Suomen suosituimpia laulajia. Säälittävä tapaus.

Vierailija
17/71 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää molemmissa liika meikkaaminen ja vaatteilla koreilu

Kuten joku jo totesikin, uskomattoman perisuomalaista kateutta ja katkeruutta. En Anu Saagimia minään ruudinkeksijänä pidä, mutta tällaisista kommenteista tulee kyllä mieleen, et taitaa se Anu toisinaan puhua ihan tosiakin...

Vierailija
18/71 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni. Mutta en edes tiedä miksi. 

Vierailija
19/71 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kumpikaan. mua ärsyttää Jippu. 

Mullakin kyllä on niin ettei jenni eikä Chisu vaan Jippu. Aina lehdissä avautumassa milloin burn outista, milloin erosta tai masennuksesta. Näitä ensimmäisen maailman ongelmia.

Vierailija
20/71 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää molemmissa liika meikkaaminen ja vaatteilla koreilu

Kuten joku jo totesikin, uskomattoman perisuomalaista kateutta ja katkeruutta. En Anu Saagimia minään ruudinkeksijänä pidä, mutta tällaisista kommenteista tulee kyllä mieleen, et taitaa se Anu toisinaan puhua ihan tosiakin...

Tällaisten ketjujen avaajat ovat mielestäni ihmisiä, joihin en ikinä haluaisi törmätä missään saati tutustua. Aivokapasiteetti heillä ei riitä ymmärtämään, että esiintyvällä artistilla työasuun kuuluu meikki ja siistit vaatteet, ja kotioloissa he saavat esiintyä pieruverkkareissa meikittä tukka pystyssä. Siisti ulkoasu kuuluu yleisön kunnioittamiseen siinä genressä, mitä Jenni ja Chisu edustavat. Ei tietty jonkun Martti Syrjän tarvitse olla tyylikäs koska edustaa eri tyyliä. Ap on niin fanaattisesti häiriintynyt Jenni-vihassaan, ettei huomaa kun kaikki naisartistit meikkaa rankasti mutta vain Jenniä ja Chisua syyttelee siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme