Kuvaile mies, joka sanoo olevansa yksi tytöistä
Kun on tämä nainen joka kokee olevansa yksi jätkistä. Me kaikki tiedämme sen stereotypian. Mutta millainen on se hyvämuija-mues?
Kommentit (30)
Äärifeministinen poju, jolla ei ole mitään yhteistä tavallisten miehien kanssa.
Jos sanoo mies sanoo miehelle 'mitä ukko!' tai 'no mitä äijä!' niin se on ihan positiivseksi katsottua, mutta sanopas naiselle (vastaavia nimityksiä käyttäen) 'no mitä akka!', tai ' no mitä ämmä!' niin vähintään käsilaukku siinä kyllä alkaa heilua.
Kukaan mies ei kuvailisi itseään noin, vaikka käyttäytyisikin samoin kuin naiset. Tyttömäisyys on miehelle sellainen häpeän aihe, että sitä ei ääneen sanota.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei kuvailisi itseään noin, vaikka käyttäytyisikin samoin kuin naiset. Tyttömäisyys on miehelle sellainen häpeän aihe, että sitä ei ääneen sanota.
Niinpä. Tuosta syvään juurtuneesta ajatusmallista on syntynyt niitä jotka sanoo ettei heillä ole sukupuolta.
Ei tuollaisia miehiä ole. Naiset kehuvat olevansa yksi miehistä, koska yrittävät sillä tehdä eroa omaan sukupuoleensa jota yhteiskunta väheksyy. Osa naisista yrittää siis suojautua naisvihalta esiintymällä enemmän miehenä kuin naisena.
Miehillä ei tietenkään ole yhtään mitään tarvetta suojautua, joten he eivät tee samaa.
Mahtava kysymys ap! Olen käyttänyt tätä palstaa jo vuosia enkä ole aiemmin vastaavaa täällä nähnyt. Noin ilmiselvä kysymys, mutta eikö kukaan ole todellakaan koskaan aiemmin keksinyt sitä? Uskomatonta että joku täällä keksi vielä jotain uutta. Onnittelut ap!
En tiedä vastausta kysymykseesi. Olen tavannut miljoona naista jotka on sanonut "mä oon yksi jätkistä". Ne naiset myös sanoo "mä en ole niinkuin muut naiset" ja ne kaikki naiset on samanlaisia.
Mutta en ole tavannut ainuttakaan miestä joka sanoisi "mä olen yksi tytöistä". Mutta jos sellainen mies on olemassa, niin sanooko se "mä en ole niinkuin muut miehet". Noh, kerrankin joku puhuisi totta sanoessaan noin! Uskomatonta, kerrankin! Sen päivän tahdon nähdä. Tahdon elämäni aikana nähdä sen yhden ainoan miehen.
--
Minä olen mies, mutta en tuollainen. Minä kyllä toisinaan tykkään sanoa "mä olen prinsessa". Erittäin mielelläni miellän itseni prinsessaksi. Mutta se nyt ei ole YHTÄÄN sama asia kuin se että olisin "yksi tytöistä", pah! Mielelläni pukeutuisin joka päivä vaikkapa vaaleanpunaiseen morsiusmekkoon, mutta en pukeudu, koska en tahdo saada turpiiin ja koska se olisi todella epäkäytännöllistä. Käytännöllisyyden vuoksi en jaksa koskaan koristautua millään lailla, vaan käytän aina arkisia harmaita vaatteita. Prinsessuuteni ei useimmiten näy ulospäin ainakaan aivan kauheasti, vaan useimmiten se on vain mielentila. Omaa sisintään ei tarvitse ilmaista ulospäin. Voimme elää omana itsenämme myös sisäisesti - meidän sisäisellä identiteetillämme ei tarvitse olla yhteyttä ulkoiseen toimintaamme.
Esim prinsessamieltymyksen lisäksi minulla on myös erittäin kyseenalaisia (laittomia) seksuaalisia mieltymyksiä, mutta en koskaan aio toimia niiden mieltymysten mukaisesti. Se että OLEN seksuaalisesti poikkeava ei tarkoita sitä että minun tulisi TOIMIA seksuaalisesti poikkeavasti. Prinsessuuteni kanssa on sama juttu: sisäisesti OLEN prinsessa, mutta ulkoisesti en TOIMI kuin prinsessa.
Tuon prinsessuuden ja seksuaalisuuden välillä on kuitenkin ratkaiseva ero: prinsessuuteni tuottaa minulle mielihyvää eli on minulle onnen lähde elämässä, erittäin mielelläni antaudun prinsessamieltymysteni valtaan, mutta seksuaalisuuteni taas tuottaa päinvastoin kärsimystä, minun täytyy pitää itseni visusti erossa seksuaalisista mieltymyksistäni, en ikinä saa antautua niiden valtaan.
Ei naiset kelpuuta moniakaan miehiä yhdeksi naiseksi naisporukkaan. Miehet sensijaan helpommin.
Diiva, pelkää vesisadetta ja valittaa kenkien kuraantumisesta. Pukeutua ei kuitenkaan voi sään mukaan.
Helppo kuvailla: HOMO! Heeeheheheheheheeh!
Tykkää puida ihmissuhdekoukeroita ja tsemppailla kavereita. Tapaa mieluummin teellä kuin oluella. Lähtee mielellään mukaan vaatekauppaan ja sanoo onko hyvä.