Olen nähnyt maailman kauneimman naisen
Kommentit (22)
Räkäkännissä kaikki naiset näyttää haluttavilta.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:28"]
Räkäkännissä kaikki naiset näyttää haluttavilta.
[/quote]Ai, usein kun olen räkäkännissä miehet heittää lokaa niskaan..Hmm
Nimestä viis, mutta kaunein nainen oli työvaatteissaan, jotka muiden päällä ovat vain työvaatteita, mutta tämän ihmeellisen lämpöä hehkuvan yksilön päällä aivan naurettavan seksikkäät. Ihan tosi, en milloinkaan ole nähnyt mitään lähellekään vastaavaa, heittämällä kaunein ja seksikkäin nainen jonka tiedän. Nainen sitä laatua joka osaa taikoa, nimittäin kaikki muut tilassa samaan aikaan olevat ihmiset hän taikoi kuin näkymättömiksi. Jumalavita mikä nainen, täysin arjen yläpuolella vaikka siinä kaiken sen keskellä hänet kohtasinkin. Kuinkahan moni on jo esim. tukehtunut ruokaansa hänen takiaan! Sekunneissa olin kuin hypnotisoitu, se pitkä maata vavisuttava katse ja siinähän sitä sitten oltiin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:59"]
Nimestä viis, mutta kaunein nainen oli työvaatteissaan, jotka muiden päällä ovat vain työvaatteita, mutta tämän ihmeellisen lämpöä hehkuvan yksilön päällä aivan naurettavan seksikkäät. Ihan tosi, en milloinkaan ole nähnyt mitään lähellekään vastaavaa, heittämällä kaunein ja seksikkäin nainen jonka tiedän. Nainen sitä laatua joka osaa taikoa, nimittäin kaikki muut tilassa samaan aikaan olevat ihmiset hän taikoi kuin näkymättömiksi. Jumalavita mikä nainen, täysin arjen yläpuolella vaikka siinä kaiken sen keskellä hänet kohtasinkin. Kuinkahan moni on jo esim. tukehtunut ruokaansa hänen takiaan! Sekunneissa olin kuin hypnotisoitu, se pitkä maata vavisuttava katse ja siinähän sitä sitten oltiin.
[/quote]
Kuka kellekin kirkastetaan...eli voi olla, että jonkun muun mielestä kyseessä vaan perussöpö, ei ylitse muiden.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:04"]
[/quote]
Kuka kellekin kirkastetaan...eli voi olla, että jonkun muun mielestä kyseessä vaan perussöpö, ei ylitse muiden.
[/quote]
Sen verran minulta löytyy estetiikan tajua, että tajuan etten ole ajatuksineni yksin - se nyt on varmaa. :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:19"]
[/quote]
Runebergin puhelahjat sulla kyllä on. Monet naiset menee ihan sekaisin tälläsistä teksteistä, kuten peukutusten määrästä huomaa. :)
[/quote]
Pois se minusta. Kirjoitin vain sen minkä sydämeni käski ase ohimollani tekemään. :D
Minähän se. Älkää valehdelko. Se olin minä. Missäs näit? Taisit häikäistyä ja pahasti.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:37"]
Kuvaile hänen ulkonäköään!
[/quote]
Sillä oli kananpersetukka, niin kuin kaikilla hottikseilla.
Mulle muutaman kerran sattunut samanlainen ilmiö. Olen ccussa töissä. Miehet jotka ovat tulleet tajuihinsa ovat luulleet minua enkeliksi. Kyllä se sanattomaksi vetää kun ensimmäinen lause on "oletko enkeli, olenko taivaassa".
Missä tämä nainen on? Minäkin haluan tavata hänet...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:06"]
Se olin minääää
[/quote]
No en tod. kuvittele että minusta kirjoittaisit. :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:10"]
Missä tämä nainen on? Minäkin haluan tavata hänet...
[/quote]
Haha, ja senkö kertoisin! Jatka toki uneksimista. :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:01"]
Kysyttävää?
[/quote]
Henkisesti ruma ei kauneutta erota, joten valehtelet.
Missä Anu oli?