Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien aihe vapaa

Vierailija
09.04.2022 |

Mitäs dogit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ptäs päästä kuselle mutta tuo isätä makaa sohvassa

Vierailija
2/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole pyllyäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan vaan lattialla ku tuo mätisäkki vetelee naamaansa paahtoleipää ja kahvia. Eikä jaksanu tänään kävellä ees kymmentä kilometriä.

Vierailija
4/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Vaimon juoksut ei ala ollenkaan. Emäntä käytti sen lääkärissä, ja nyt ei vaan ala, vaikka joka päivä nuolen. Pissakin maistuu ihan samalle, ei tapahdu mitään, ja on jo huhtikuu. Yritettiin syksyllä saada 6-8 pentua, mutta ei onnistunut, ja nyt vaimoa ei enää kiinnosta.

T. Enska puutteessa

Ps. turha ehdottaa naapurin narttua, en ole sellainen koira. Se on sitäpaitsi isompi kuin minä ja pelkään sitä.

Vierailija
5/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-innokas emäntä teki koekeittiössä kanan- ja kalan makuisia koiranvanukkaita. Voiko syödä? Ovatko nuo edes hienostuneen rotukoiran ruokaa? Noloa. Syökööt itse vanukkaansa. Hieman vertaistukea nyt tännepäin. Hau!

Vierailija
6/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen? Vaimon juoksut ei ala ollenkaan. Emäntä käytti sen lääkärissä, ja nyt ei vaan ala, vaikka joka päivä nuolen. Pissakin maistuu ihan samalle, ei tapahdu mitään, ja on jo huhtikuu. Yritettiin syksyllä saada 6-8 pentua, mutta ei onnistunut, ja nyt vaimoa ei enää kiinnosta.

T. Enska puutteessa

Ps. turha ehdottaa naapurin narttua, en ole sellainen koira. Se on sitäpaitsi isompi kuin minä ja pelkään sitä.

Pidät Enska vaan muuten hauskaa narttusi kanssa, ja olet iloinen ettei sinua käytetty siellä lääkärissä! Minulla ei käynyt yhtä hyvä flaksi ja nyt on hauskanpidot naapurin noutajaneidin kanssa pidetty. Terveisin Hanski

Vierailija
7/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hau hau kirjoitti:

Yli-innokas emäntä teki koekeittiössä kanan- ja kalan makuisia koiranvanukkaita. Voiko syödä? Ovatko nuo edes hienostuneen rotukoiran ruokaa? Noloa. Syökööt itse vanukkaansa. Hieman vertaistukea nyt tännepäin. Hau!

Anna minulle! Minulle minulle minulle! Kaikki ruoka MAAILMASSA tänne heti lääh slurp lups!

Vierailija
8/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännän tavara haisi pahalta. No arvaa kuka joutui hätiin. Sain jonkun taudin sen hiivapesäkkeestä.

Vierailija
9/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuf wuf sanoo poli tiikot kun kogoustaa we f.

Lopullinen ratkaisu. Pandemiaa piikkiä sotaa bensanhinnan nousua. Tekoälyä ja vetypommia.

Suuri nollaus. Piipohjainen tietoisuus vie hiilipohjaisen elämänmuodon hautaan ja kanseloi sen historian ja kirjoittaa evoluutioteorian uudestaan.

Hoitajatkin, nuo elämän äiti teresat, valitsee rahan ja kuolonpiikit mieluummin kuin hyvän palkan ja toimivat sumutteet ja koronakoirat.

Apokalypsi.

Vierailija
11/11 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajani antavat mun paskoa pitkin katuja eikä siivoo niitä.

Inhoan heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän