Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea suhtautua vastuuttomasti lapsia tekevään tuttuun

Vierailija
02.10.2015 |

Heillä on jo kaksi ja tarvitsevat niiden kanssa kotiapua, kun toinen lapsi on haastava ja ainakin toisella vanhemmista on mielenterveysongelmia, joita nyt hoidetaan. Parisuhdeongelmia myös ollut. Asiahan ei minulle kuulu, mutta ei tunnu järkevältä että nyt on kolmaskin pulla uunissa. Sitten taas ollaan valittamassa että rankkaa on.
Itse en ainakaan tarjoudu tällä kertaa apuun, olen lisääntynyt sen verran mihin rahkeet riitti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko suhtautua vastuuttomasti, suhtaudu sitten vastuullisesti.

Vierailija
2/3 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se valitettavan usein tuntuu menevän, että eniten lapsia hankkivat ne joilla resursseja on vähiten. Ei tarvitse kuin joulu-/arkiapu yms palstojen ilmoituksia katsoa, niin alkaa kyynistyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävä, joka teki ensin kolme lasta perä perään ensimmäisen miehensä kanssa. Eron jälkeen oli jatkuvasti uusi mies kierroksessa ja nyt lapsia on jo yhteensä seitsemän. Näillä on siis joko viisi tai neljä eri isää eli kolme ensimmäistä ekan miehen kanssa, sitten neljäs siinä välissä tokan miehen kanssa, viides ja ehkä kuudes (äiti ei ole varma) kolmannen kanssa ja nyt tää seitsemäs taas eri miehen kanssa. Kaikilla pienet ikäerot (esikoinen on nyt 13) ja äidillä ei tosiaan rahkeita pitää noista kaikista huolta. Lapset ovatkin etenkin viikonloppuisin kuka missäkin, osa kavereillaan, osa isiensä luona, osa sukulaisilla jne. Ja äiti tietenkin metsästämässä seuraavaa miestä... Ehdotin hyvin hyvin varovasti tuossa viidennen lapsen jälkeen pientä rauhoittumista ja sen seurauksena välit ovat nyt poikki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi