Miten tinderi on täynnä toinen toistaan kauniimpia naisia, joilla on korkeakoulutus? Mitä he siellä tekevät, luulis heidän saavan seuraa ihan ilman mitään tindereitä?
Toinen suuri ryhmä on himomatkailijat sekä koiran omistajat, jotka korostavat aina sitä koiran tärkeyttä.
Kommentit (49)
Eiköhän aika pitkälti ole kysymys siitä, että "kokonaispaketin" omassa mielikuvissa oleva vaihtoarvo parisuhdemarkkinoilla ei ole lähtenyt realisoitumaan toivotulla tavalla ja päädytty laajentamaan hakureviiriä. Josko se siitä sitten muuttuu, mene ja tiedä.
Kaipa osa on siellä testaamassa viehätysvoimaansa ja nappaamassa pelkästään matchejä, osa on taas feikkiprofiileja, jotta useampi mies pysyisi tinderissä, osa taas on oikeasti miehen tekemä profiili, mutta siinä on kauniin naisen kuva, koska hän haluaa kokea millaista on olla kauniina naisena tinderissä. Ja tietty, siellä on naisia, jotka haluavat parisuhteen tai säädön.
Pitää haalia kaikki kaksimetriset, lihaksikkaat yms. pankkiirilääkärit
No nimenomaan etsivät sitä fiksua, hyvännäköistä ja korkeakoulutettua miestä.
Koska enimmäkseen vastaan tulee vaan kouluttamattomia luonnehäiriöisiä lökäpöksyjä, joiden ulkonäkö ei riitä edes keskitasolle.
Siinä sitten toivot, että niitä löytyis edes tinderistä. Mutta koska mies kelpuuttaa mitä vaan, niin eikö ne fiksut hyvännäköiset ja koulutetut miehet ole jo päätyneet yhteen jonkun kosmetologi-kampaajan kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Koska enimmäkseen vastaan tulee vaan kouluttamattomia luonnehäiriöisiä lökäpöksyjä, joiden ulkonäkö ei riitä edes keskitasolle.
Siinä sitten toivot, että niitä löytyis edes tinderistä. Mutta koska mies kelpuuttaa mitä vaan, niin eikö ne fiksut hyvännäköiset ja koulutetut miehet ole jo päätyneet yhteen jonkun kosmetologi-kampaajan kanssa...
Miten se korkeakoulutus nyt mitenkään liittyy mihinkään pariutumisessa? Onko Suomessa nykyään joku kastisysteemi vai? Onko amiksen käynyt mies jotenkin alempiarvoinen ja tyhmä oletuksena? Tämän takia en edes vaivaudu menemään mihinkään hanttihommiin, kun sen arvo alkaa parisuhdemarkkinoilla olla pyöreä nolla, eikä siitä hanskaan sen enempääkään jää kuin tyhjäntoimittamisella. Amiksen käyneet naiset eivät ainakaan hengaile tinderissä, se on kyllä tullut todettua. He taitavat olla halutumpia parisuhdemarkkinoilla, kun heitä ei sieltä löydä, löytävät seuransa ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se korkeakoulutus nyt mitenkään liittyy mihinkään pariutumisessa? Onko Suomessa nykyään joku kastisysteemi vai? Onko amiksen käynyt mies jotenkin alempiarvoinen ja tyhmä oletuksena? Tämän takia en edes vaivaudu menemään mihinkään hanttihommiin, kun sen arvo alkaa parisuhdemarkkinoilla olla pyöreä nolla, eikä siitä hanskaan sen enempääkään jää kuin tyhjäntoimittamisella. Amiksen käyneet naiset eivät ainakaan hengaile tinderissä, se on kyllä tullut todettua. He taitavat olla halutumpia parisuhdemarkkinoilla, kun heitä ei sieltä löydä, löytävät seuransa ilmankin.
Kauniille Kk- akoille miehen on oltava ylemminkoulutettu eli vähintään tohtori. Myös samantasoinen koulutus käy jos on tosi rikas, komee, menstynyt tai ruotsinsuomalainen, rikas suku tai englanninkielinen tai muuta erikoisempaa. Joku ammattikoululainen ei todellakaan kelpaa. Ennemmin vaikka yksin.
Harmittaako kun on kilpailua eikä oma taso riitä?
Mm. tradenomit ja sairaanhoitajat ovat nykyään korkeakoulutettuja (amk), joten ei se koulutus ole siitä miksikään muuttunut. Kauneudesta en tiedä kun en ole tinderiä koskaan käyttänyt mutta eikös ulkonäkö juuri ole yksi tärkeimmistä kriteereistä miehille. Hyvä vaan jos on paljon tarjontaa.
Itse olen tinderissä sen takia, että haluaisin löytää kivan, ihan tavallisen karvaisen miehen. Kyllä, pidän karvaisuudesta, mitä enemmän karvaa rinnassa ja jaloissa, sen parempi! Ja voi olla duunari tai ihan mikä vaan kunhan on kunnollinen. Itse olen korkeakoulutettu, tosin ihan tavallinen minäkin.
Harvemmin kukaan tulee kotoa hakemaan vaikka olisi kuinka kaunis joten pitäähän sitä jossain olla missä tutustuu ihmisiin. Esim. tinderissä.
No sen takia että he etsivät sieltä miestä itselleen. Mutta etsivät varmasti myös monesta muusta apista ja rl myös. Mitä useammasta etsivät, sitä paremmin se sopiva voi tulla kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kukaan tulee kotoa hakemaan vaikka olisi kuinka kaunis joten pitäähän sitä jossain olla missä tutustuu ihmisiin. Esim. tinderissä.
Niinpä. Sitäpaitsi tinderillä voi laajentaa aika paljon sitä valikoimaa, vaikka seuraa löytäis ilmankin.
Ainoastaan typerys jättää kilpailuttamatta.
Joo nuo koiraihmiset ovat kyllä aika outo jengi Tinderissä. Oikeasti ylikorostetaan deitti-ilmossa koiran tärkeyttä, ja että kuinka tärkeä ja vaikuttava tekijä HÄN on minun elämässä ollut...
Öööh...onko ihme että ei ole parisuhdetta ihmisen kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako kun on kilpailua eikä oma taso riitä?
Toki, mutta miten se asiaan liittyy? Olen työtön pilviveikko, eivätkä odotukseni koko sovelluksesta ole kovin korkealla enkä edes tykkäile näistä korkeakoulutetuista kaunottarista, kun elämme ihan eri todellisuuksissa, vaikka he välillä minusta tykkäilevätkin. Ulkonäkö on ihan ok, mutta statusta minulla ole nimeksikään, silti kohtelen naista hyvin, ei työttömyys eikä pilviveikkous estä parisuhteeseen pääsyä, vaikeuttaa tosin sopivan löytämistä huomattavasti, ymmärrettävästi. Väitän olevani henkisesti monen juromiehen yläpuolella, vaikken töissä käykään tällä hetkellä, sillekin on syynsä, ja se ei ole paja. Kesällä taas pääsee ulkokekkereihin, joissa samanhenkisiä ihmisiä löytyy enemmän, sitä odotellessa.
Koska tinderöinti on nykyaikaa. Sitä pelkäävät vain tämän palstan mummot ja papat.
Missä heidän sinun mielestäsi pitäisi olla, ap? Lavatansseissa kai.
Vierailija kirjoitti:
Joo nuo koiraihmiset ovat kyllä aika outo jengi Tinderissä. Oikeasti ylikorostetaan deitti-ilmossa koiran tärkeyttä, ja että kuinka tärkeä ja vaikuttava tekijä HÄN on minun elämässä ollut...
Oletan että tuolla tavalla karsitaan pois ne sekopäät, jotka näkevät lemmikin kilpailijana.
Vierailija kirjoitti:
Sama huomio. Mutta ei minusta ole outoa. Koira on monelle naiselle tosi tärkeä, eikä siis edes haluta treffata mitään "eläinvihaajaa"
Itse kun en käy baareissa ollenkaan, niin haen seuraa Tinderistä. Näin maisterina koulutukseltaan samantasoista miestä on vaikea löytää, kun miehet katsoo ennemmin nuoruutta ja ulkonäköä. Kyllä se koulutustaso kertoo jotain älystä ja kunnianhimosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama huomio. Mutta ei minusta ole outoa. Koira on monelle naiselle tosi tärkeä, eikä siis edes haluta treffata mitään "eläinvihaajaa"
Tulen oikein hyvin toimeen eläinten kanssa, mutta näistä naisista tulee vähän semmoset vibat, että on vähän turhan epäterve suhde siihen koiraan. Kissanaisista ei tämmösiä viboja tule.
Kun olen käsittänyt, että tinderi on vain lu*sereille, joilla ei ole muita sosiaalisia kontakteja, joiden kautta pariutua. Itse työttömänä skippaan kaikki korkeakoulutetut, kun he eivät työtöntä miestä huoli, kokemuksen mukaan.