Kysy mitä haluat?t.ammattivalittaja
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:15"]
Miksi ruikutat lähes joka päivä täällä? Miksi et voi vain keskittyä positiivisiin asioihin elämässäsi? Mitenkä se syöpä?
[/quote]Olin mä täältä muutaman päivän poissa ja mä keskityn positiivisiin asioihin kuten perheeseeni.ap
[/quote]
Ei siltä kuulosta, kun ruikutat lähes joka päivä.
Mites se syöpä?
Joko miehesi lähti opiskelemaan sitä perhekotia varten?
Mites syöpä?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:15"] Miksi ruikutat lähes joka päivä täällä? Miksi et voi vain keskittyä positiivisiin asioihin elämässäsi? Mitenkä se syöpä? [/quote]Olin mä täältä muutaman päivän poissa ja mä keskityn positiivisiin asioihin kuten perheeseeni.ap [/quote] Ei siltä kuulosta, kun ruikutat lähes joka päivä. Mites se syöpä?
[/quote]En kuule ole ollut täällä joka päivä, täällä on ollut joku toinen.ap
Joko pojan synttärijuhlat on pidetty? Missä piditte ja miten meni? Tykkäsikö poika juhlistaan? Mitä ostitte hänelle synttärilahjaksi?
Monetko sukat olet jo kutonut pakolaisille?
Oletko jo onnistunut unohtamaan esikoisesi?
Miten syöpä jakselee?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:15"] Miksi ruikutat lähes joka päivä täällä? Miksi et voi vain keskittyä positiivisiin asioihin elämässäsi? Mitenkä se syöpä? [/quote]Olin mä täältä muutaman päivän poissa ja mä keskityn positiivisiin asioihin kuten perheeseeni.ap [/quote] Ei siltä kuulosta, kun ruikutat lähes joka päivä. Mites se syöpä?
[/quote]En kuule ole ollut täällä joka päivä, täällä on ollut joku toinen.ap
[/quote]
Ymmärrätkö eron lähes joka päivän ja joka päivän välillä?
Sulta on nyt kolme kertaa kysytty mites se syöpä. Vastaisitko siihen?
Miksi et vastaa jos tällaisen ketjun perustat?
Miehen opiskelu perhekotia varten?
Syöpä?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:36"]
Joko pojan synttärijuhlat on pidetty? Missä piditte ja miten meni? Tykkäsikö poika juhlistaan? Mitä ostitte hänelle synttärilahjaksi?
Monetko sukat olet jo kutonut pakolaisille?
Oletko jo onnistunut unohtamaan esikoisesi?
Miten syöpä jakselee?
[/quote]Ei ole vielä pidetty, ne on muutaman viikon päästä. On niitä muutamat jo tullut kudottua. Olen onnistunut.ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:28"]
Miksi et vastaa jos tällaisen ketjun perustat? Miehen opiskelu perhekotia varten? Syöpä?
[/quote]Sairaudet on omia asioita ja mieheni opiskelut hänen asioitaa.ap
Millon sait seksiä viimeksi? Mites muuten normaalisti saat seksiä esim viikko tasolla?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:28"]
Miksi et vastaa jos tällaisen ketjun perustat? Miehen opiskelu perhekotia varten? Syöpä?
[/quote]
Voisi kyllä melkein erehtyä luulemaan muuta kun näitä sun valitusvirsiä lukee.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:28"]
[/quote]
Olet niistä täällä puhunut, joten voit myös vastata aihetta käsitteleviin kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:33"]
Millon sait seksiä viimeksi? Mites muuten normaalisti saat seksiä esim viikko tasolla?
[/quote]Keskiviikkona viimeksi. Yleensä 3-4 kertaan viikossa.ap
[/quote]
Kenen asioista saa sitten kysyä jos ei sinun tai perheesi? Naapurisi?
Osasit varmast jo odottaa, että kysyn mitä adoptio-pojallesi kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:28"] Miksi et vastaa jos tällaisen ketjun perustat? Miehen opiskelu perhekotia varten? Syöpä? [/quote]Sairaudet on omia asioita ja mieheni opiskelut hänen asioitaa.ap [/quote] Kenen asioista saa sitten kysyä jos ei sinun tai perheesi? Naapurisi?
[/quote]Tietysti minun ja perheeni en vaan vastaan noihin kysymyksiin.ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:38"]
[/quote]En tiedä eikä kiinnosta.ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:38"]
[/quote]En tiedä eikä kiinnosta.ap
[/quote]
Omaa tyhmyyttäsi availet tälläisiä ketjuja jossa pyydät itse kysymään mitä haluaa!
Mitä haluaisit, että sinulta kysytään?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:15"]
Miksi ruikutat lähes joka päivä täällä? Miksi et voi vain keskittyä positiivisiin asioihin elämässäsi? Mitenkä se syöpä?
[/quote]Olin mä täältä muutaman päivän poissa ja mä keskityn positiivisiin asioihin kuten perheeseeni.ap