Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua jatkuva pissahätä?

Vierailija
09.04.2022 |

Tulehdusta ei ole, mutta jatkuva pissähädän tunne vaikka rakko ei ole täynnä. Ei janota normaalia enempää ja juon tavallisen määrän eli ei mikään diabetes.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut tällaista? Joudun ramppaamaan koko ajan vessassa. Alkoi aika yhtäkkiä viikko sitten. Ap

Vierailija
2/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita oireita. Jännitätkö jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että ei ole tulehdus? Kuulostaa juuri siltä (ei ole aina välttämättä kipua)

Vierailija
4/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko opettanut rakkosi käymään usein pisulla….

Vierailija
5/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että ei ole tulehdus? Kuulostaa juuri siltä (ei ole aina välttämättä kipua)

Ei näy labroissa mitään.

Vierailija
6/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetusta? Tai joku muu seikka, joka painaa virtsarakkoa....

Vierailija
7/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä sellaisia päiviä että saa koko ajan rampata kusella. Mulla ei ole ikinä ollut virtsatietulehdusta mutta tiedän että se voi olla häiritsevä ja kivuliaskin. Olen välillä epäillyt, että joku lievä tulehdus on saattanut olla noina päivinä.

Oletko saanut kylmää?

Tai sitten rakko ei vain tyhjene kerralla kunnolla ja siksi ravaat.

Vierailija
8/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäjumi/iskias voi säteillä rakkoon.

Vierailija
9/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdussa myooma, joka painaa virtsarakkoa.

Vierailija
10/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko opettanut rakkosi käymään usein pisulla….

Tämä. Opettele pikkuhiljaa pidentämään sitä vessassakäyntiväliä. Toisaalta jos olet iäkäs mies niin kyse voi olla prostatavaivoista.

Vierailija
11/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein semmonen jännäku​si eli esim. olen kävelemässä takaisin kotiin ja sitten ajattelen, että pääsen rauhassa omaan vessaan kus​elle niin eikö mitä alkaa hirveesti kus​ettamaan muutamaa minuuttia ennen ja pitää johonkin puskaan päästä kuselle ja tulee ihan kunnon paineella! Se on niin aggressiivinen hätä, että jos en ku​se parin minuutin sisällä, tulee vain väkisin housuun enkä voi mitään.

Vierailija
12/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaista pari kertaa, kun oli virtsakiviä. Rakossa koko ajan tunne, että se on täynnä. Kesti 1-2 päivää.

Vierailija
13/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään ollut tällaista? Joudun ramppaamaan koko ajan vessassa. Alkoi aika yhtäkkiä viikko sitten. Ap

sellainen on olemassa kuin virtsarakon kipuoireyhtymä.silloin on kipua ainakin öisin.rakko on kutistunut jotenkin ja täyttyy vähästä

Vierailija
14/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle edenneen koronapsykoosin yleisin oire on jatkuva pissahädän tunne.

Vierailija
15/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus, raskaus, verensokeri ongelma, liian vähä juominen

Vierailija
16/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivasieni voi pesiytyä myös virtsarakkoon.  Diflucanilla lähtee yhdellä tabletilla.

Vierailija
17/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin johtua yhdestä lisämunuaisen erittämästä hormonista Aldosteronista, jonka tehtävänä on säädellä nestetasapainoa kehossa. Jos aldosteronin tuotannossa on häiriöitä, niin monesti kaikki juotu neste tuntuu tulevan melko nopeasti läpi, tai vaikka ei joisi nesteitä, niin keho silti purkaisi nestevarastojaan tiuhaan tahtiin. Aldosteroni kuuluu stressihormoneihin kuten kortisoli, ja siten kuuluvat tärkeimpiin hormoneihin kehossa.

Vierailija
18/18 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdussa myooma, joka painaa virtsarakkoa.

Minulla on myooma syynä. Myoomat voi kasvaa ihan hurjaa vauhtia. Kohdunpoistolla tuostakin vaivasta pääsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi