Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä, joka tiedät, keneltä sait koronan - kauan meni oireisiin?

Vierailija
09.04.2022 |

Eli kauan tauti iti?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina altistuin, tiistaina oireita, keskiviikkona vasta positiivinen

Vierailija
2/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltana altistuin,  sunnuntai-iltana pienenpienet oireet ja maanantaiaamuna kunnon oireet ja hento plussa, tiistaina kunnon plussa

Vierailija
4/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ti-ke altistuin. Tänä aamuna heräsin kurkkukipuun ja vahva positiivinen tuli testistä. Eli 4-5pvää.

Vierailija
5/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. vuorokautena tuli kunnon oireet, sitä ennen ehkä lievää kurkkukipua.

Vierailija
6/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina päivällä miehellä alkoi oireet, itselläni keskiviikkona eli 3 päivää meni.

Vierailija
7/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut oireita vaikka vietin päivän koronaoireisen ihmisen kanssa. Ja kovasti pelottelivat aikoinaan kuinka se korona tarttuu jo sekunneissa jossain ruokakaupassakin. Täyttä kusetusta koko homma.

Vierailija
8/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär sai kaveriltaan toissa viikonloppuna, plussasi seuraavan torstaina, minä oireilin lauantai-iltana.

Vierailija
9/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vrk

Vierailija
10/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär sai kaveriltaan toissa viikonloppuna, plussasi seuraavan torstaina, minä oireilin lauantai-iltana.

Ja meidän perheessä sairasti siis tämä tytär, mieheni, minä mutta astmaa perussairautena sairastava toinen tytär ei saanut koronaa.

Vierailija
11/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina illasta altistuin, sunnuntaina oireita, mutta testi nega ja tiistai illasta testi positiivinen.

Edelleen oireita... En tykkää olostani tällä hetkellä yhtään ja se keneltä tauti tarttui oli liikenteessä vaikka oli kipeä ja miehellään testattu koronatulos pari päivää aikaisemmin eli en ymmärrä miksi jumppaan tuli.

Vierailija
12/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut oireita vaikka vietin päivän koronaoireisen ihmisen kanssa. Ja kovasti pelottelivat aikoinaan kuinka se korona tarttuu jo sekunneissa jossain ruokakaupassakin. Täyttä kusetusta koko homma.

En minäkään saanut, vaikka kotona muu perhe sairastui. En saanut koronaa, vaikka päiväkodin lapsiryhmä sairastui ja koronaisia lapsia sylissä.

Tänään heräsin kurkkukipuun ja tein positiivisen testin. Sinäänsä hassua, koska olen ollut sairaslomalla jo toista viikkoa murtuneen käden kanssa. Kaupassa olen käynyt kerran 1,5vkon aikana ja siis sieltä sen sitten vissiin imuroinut itseeni, vaikka ffp2 maskin kanssa kävin. Melko tuuri peliä.

Vierailija
13/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä vaihteli 2-4 vuorokautta

Vierailija
14/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-8vrk välein tuli plussat kotitesteistä. Nelihenkinen perhe ja kaikki sairastimme yksi kerrallaan, eli viimeisellä sairastuneella takana 3vkon altistus ennen plussaa.

Vierailija
15/15 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oireet tulla jo yhden vuorokauden jälkeen?