Hei sinä, joka tiedät, keneltä sait koronan - kauan meni oireisiin?
Kommentit (15)
Perjantai-iltana altistuin, sunnuntai-iltana pienenpienet oireet ja maanantaiaamuna kunnon oireet ja hento plussa, tiistaina kunnon plussa
Ti-ke altistuin. Tänä aamuna heräsin kurkkukipuun ja vahva positiivinen tuli testistä. Eli 4-5pvää.
6. vuorokautena tuli kunnon oireet, sitä ennen ehkä lievää kurkkukipua.
Sunnuntaina päivällä miehellä alkoi oireet, itselläni keskiviikkona eli 3 päivää meni.
En ole saanut oireita vaikka vietin päivän koronaoireisen ihmisen kanssa. Ja kovasti pelottelivat aikoinaan kuinka se korona tarttuu jo sekunneissa jossain ruokakaupassakin. Täyttä kusetusta koko homma.
Tytär sai kaveriltaan toissa viikonloppuna, plussasi seuraavan torstaina, minä oireilin lauantai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Tytär sai kaveriltaan toissa viikonloppuna, plussasi seuraavan torstaina, minä oireilin lauantai-iltana.
Ja meidän perheessä sairasti siis tämä tytär, mieheni, minä mutta astmaa perussairautena sairastava toinen tytär ei saanut koronaa.
Torstaina illasta altistuin, sunnuntaina oireita, mutta testi nega ja tiistai illasta testi positiivinen.
Edelleen oireita... En tykkää olostani tällä hetkellä yhtään ja se keneltä tauti tarttui oli liikenteessä vaikka oli kipeä ja miehellään testattu koronatulos pari päivää aikaisemmin eli en ymmärrä miksi jumppaan tuli.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut oireita vaikka vietin päivän koronaoireisen ihmisen kanssa. Ja kovasti pelottelivat aikoinaan kuinka se korona tarttuu jo sekunneissa jossain ruokakaupassakin. Täyttä kusetusta koko homma.
En minäkään saanut, vaikka kotona muu perhe sairastui. En saanut koronaa, vaikka päiväkodin lapsiryhmä sairastui ja koronaisia lapsia sylissä.
Tänään heräsin kurkkukipuun ja tein positiivisen testin. Sinäänsä hassua, koska olen ollut sairaslomalla jo toista viikkoa murtuneen käden kanssa. Kaupassa olen käynyt kerran 1,5vkon aikana ja siis sieltä sen sitten vissiin imuroinut itseeni, vaikka ffp2 maskin kanssa kävin. Melko tuuri peliä.
Meidän perheessä vaihteli 2-4 vuorokautta
6-8vrk välein tuli plussat kotitesteistä. Nelihenkinen perhe ja kaikki sairastimme yksi kerrallaan, eli viimeisellä sairastuneella takana 3vkon altistus ennen plussaa.
Voiko oireet tulla jo yhden vuorokauden jälkeen?
Sunnuntaina altistuin, tiistaina oireita, keskiviikkona vasta positiivinen