jos sali on auki klo 23 asti
kertokaas nyt tyhmälle . mies käy salilla mikä sulkeutuu kello 23.00 . eli siis ovet menevät kiinni - Eikä sisään enää pääse . eli oletteko sitä mieltä, että salia ei saa enää käyttää tuon kello 23 jälkeen .?
Kommentit (10)
Salikohtaista. Meillä loppuu yksi jumppa samaan aikaan kuin ovet menee kiinni ja silloin sanoo ohjaaja aina, että suihkussa ei valitettavasti ehdi käydä, mutta vaatteet voitte vaihtaa rauhassa. Eli kysy sieltä. Tuo on koko aukioloajan valvottu sali, mutta en tiedä miten niissä, joissa saa kulkea kortilla.
Salilla jossa käyn, pitää olla ulkona klo 23, kun hälyt menevät päälle.
Omalla salillani ovet menee kiinni yhdeltätoista, mutta tiloista poistuminen on viimeistään 23:45 :-)
Eli periaatteessa jumpasta saa vielä yhdentoista jälkeenkin
mies väittää et saa olla niin myöhään kun haluaa . ... mä vähän epäilen ..
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:32"]
kertokaas nyt tyhmälle . mies käy salilla mikä sulkeutuu kello 23.00 . eli siis ovet menevät kiinni - Eikä sisään enää pääse . eli oletteko sitä mieltä, että salia ei saa enää käyttää tuon kello 23 jälkeen .?
[/quote]
Pälli. Ei tietenkään. Ajattelitko kokeilla? Jos olisin ilkeä, sanoisin että kokeile vain. Mutta tulee häly ja ehkä joku virkapukuinen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:41"]
[/quote]
kylmäsalit voi ollakkin auki, osa kun ovat 247.. mutta esim Fressi menee klo 23 kiinni. kysy miehen salin nimeä ja saat netistä selville :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:41"]
[/quote]
Taitaa puhua muutenkin vähän mitä sylki suuhun tuo.
Riippuu siitä salista.
Meneehän monesti ovet kiinni, mutta kortilla pääsee sisään ja jumpata saa vaikka koko yön.
Ei tähän nyt ole mitään oikeata vastausta, täysin salikohtaista. Jos on esim. tuo ajastettu hälytys niin tuskin sitä hyvällä katsotaan jos joku sinne jää jumppaamaan ja aiheuttaa hälytyksen. Sitten taas ei välttämättä ole jossain paikassa väliä, ovi vaan menee kiinni.
numero 9. aivan oikein! paljon puhuu, totta tosiaan =)
ei siellä ainakaan tähän mennessä ole hälärit menneet päälle , eikä ole kuulema vartijoitakaan näkynyt .
ei tietenkään. valot sammuu ja hälyt menevät päälle:)