Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän eskarityttö inhoaa kuriksia yli kaiken!

Vierailija
01.10.2015 |

Ja sattuu raukka olemaan vielä sellaisessa eskarissa, jossa ne nyt jo käyttää niitä melkein joka päivä, vaikka ei kovin kuraista vielä olekaan. Kyllä hän kuulemma ihan kiltisti ne pukee, mutta kotona aina valittaa, miten tyhmältä ne tuntuu. Sellaiset samanlaiset Rukan henkselihousut kuin melkein kaikilla muillakin, eli ei niiden pitäisi mitenkään erityisen tyhmät olla. Onko muilla eskarilaisilla sama juttu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse muistan lapsuudestani että ne olivat epämukavat päällä ja hankaloitti liikkumista. Inhosin kurahanskoja ja niitä housuja. Ja kyllä, oli ihan oikea koko. Ne eivät vain ole mukavat päällä.

Vm -99

Vierailija
2/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:15"]

No itse muistan lapsuudestani että ne olivat epämukavat päällä ja hankaloitti liikkumista. Inhosin kurahanskoja ja niitä housuja. Ja kyllä, oli ihan oikea koko. Ne eivät vain ole mukavat päällä. Vm -99

[/quote]

Oletpa nuori! :) Olikohan ne sinun eskariaikana jo ihan samanlaisia kuin nykyiset kurikset?

Joo, kurahanskat on tosi kömpelöt, mutta kyllä ne niitäkin on jo käyttäneet kun on ollut viileämpää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut mitään ongelmaa kuravaatteiden kanssa esikouluaikana. Itse asiassa ostin nyt ekaluokkalaiselle vielä samanlaiset kurahaalarit, joita voi käyttää tässä omalla pihalla.

Vierailija
4/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vihaisen niitä lapsena ja ne tuntui noloilta

Vierailija
5/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:53"]

Ite vihaisen niitä lapsena ja ne tuntui noloilta

[/quote]

Miksi nololta? Kai muillakin oli samanlaiset?

Vierailija
6/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:51"]

Ei meillä ollut mitään ongelmaa kuravaatteiden kanssa esikouluaikana. Itse asiassa ostin nyt ekaluokkalaiselle vielä samanlaiset kurahaalarit, joita voi käyttää tässä omalla pihalla.

[/quote]

Ehkä sinulla on niin kiltti lapsi, että ei valita, mutta inhoaa silti.

Vierailija
7/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meillä näin myös. Tosin lapsi on jo kolmannella mutta halusi kurahousut vieläkin joten minä sitten ostin. Ei tosiaan koskaan mitään ongelmia ollut kuristen kanssa.

Vierailija
8/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:57"]

[/quote]

Meillä näin myös. Tosin lapsi on jo kolmannella mutta halusi kurahousut vieläkin joten minä sitten ostin. Ei tosiaan koskaan mitään ongelmia ollut kuristen kanssa.

[/quote]

Millaiset ostit? Minkälaisissa tilanteissa se niitä suostuu käyttämään?

Vierailija
9/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin eskariin vaadittiin kuravaatteet mutta koskaan niitä siellä ei käytetty. Ihan turhaan hankittiin! Henkselikurahousuja ei pidä kukaan 6-v, hanki lapsellesi edes vyötärökurahousut. 

Vierailija
10/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 23:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lekmeriltä tilasin tällaiset http://lekmer.fi/lastenvaatteet/sadevaatteet/sade-o-kurahousut/didriksons-sadehousut-plaskeman-kids-navy

Eli ihan perinteiset kurikset. Pojalla oli viime vuonna sellaiset vyötärökurikset mutta tykkäsi enemmän noista henkseleistä jostain syystä.

Päälleen laittaa nuo aina kun maa näyttää kovin märältä. Meillä on kyllä ulkovaatteet kosteussuojattuja mutta lapsi on aikamoinen rymyäjä joten nuo kurikset ovat likaakin ajatellen aika kätevät. Ja tietysti noita käytetään kun veneillään (jos keli on sellainen, että meinataan kastua) tai kalastellessa (käydään kalassa myös sadesäällä). Poika ei varmaan osaa ajatella, että kurikset olisivat jotenkin lapselliset kun me vanhemmatkin käytämme moisia.

Vierailija
11/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKANSIN KURIKSIIN AINA KIN OTTI PANNUUN

Vierailija
12/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 23:02"]

Meilläkin eskariin vaadittiin kuravaatteet mutta koskaan niitä siellä ei käytetty. Ihan turhaan hankittiin! Henkselikurahousuja ei pidä kukaan 6-v, hanki lapsellesi edes vyötärökurahousut. 

[/quote]

Kyllä suurimmalla osalla eskarilaisista on nimenomaan henkselit!

Vierailija
13/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 23:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lekmeriltä tilasin tällaiset http://lekmer.fi/lastenvaatteet/sadevaatteet/sade-o-kurahousut/didriksons-sadehousut-plaskeman-kids-navy

Eli ihan perinteiset kurikset. Pojalla oli viime vuonna sellaiset vyötärökurikset mutta tykkäsi enemmän noista henkseleistä jostain syystä.

[/quote]

Minkälaiset nuo didriksonit on rukkaan verrattuna? Onko yhtään joustavampaa materiaalia?