Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona: kiinnostaako enää?

Vierailija
09.04.2022 |

Ei siitä ole monta kuukautta että vaadittiin rokotepakkoa ja shut downit ja vaikka mitä.

Nyt on hyvin hiljaista.

Ei minua haittaa. Minä olen ns. foliohattu.
Taitaa olla niin että foliohatut olivat oikeassa.

Tuntuu kyllä hyvältä että pysyin vahvana ja en välittänyt tuosta yleisestä hysteeriasta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiinnostanut kahteen vuoteen

Vierailija
22/25 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikana suurin osa palstamammoista oli lääketieteen lisensiaatteja, nyt he ovat kaikki turvallisuuspolitiikan huippuasiantuntijoita.

Tiedätkö kun itsekin hämmästyin miten nopeasti minusta, virologian ja farmasian asiantuntijasta tuli yhtäkkiä sotilasasiantuntija, historioitsija ja turvallisuusanalyytikko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetus hoidettu, elämä jatkuu. Näin se menee.

Vierailija
24/25 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikana suurin osa palstamammoista oli lääketieteen lisensiaatteja, nyt he ovat kaikki turvallisuuspolitiikan huippuasiantuntijoita.

Ai hitto, purskahdin nauruun! Todella hyvä letkautus. Tälle voi nauraa, oli sitten kummalla puolella mielipidettä tahansa. Ja tottahan toi on. Kohta kun tapetilla on kyykännyt talous, niin kaikilla on pätevyys myöskin niissä asioissa yhden uutisotsikon tai juutuuppivideon myötä.

Vierailija
25/25 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa sen verran, että käytän ffp2-maskia julkisissa liikennevälineissä ja kaupoissa. Täytyy suojata terveydeltään haavoittuvaisia.

No ei tosiaankaan täydy. Ei ole minun tai Sinun velvollisuutesi noudattaa ylimääräisiä pirujen seinälle maalaamisrituaaleja eikä tuhlata vähiä (ainakin minun tapauksessani) rahojaan noihin turhuuksiin: jos joku "risikiryhmäläinen" kuolee tähän lentsuun niin kuolkoon; joutaa jo mennäkin.

Kysymys on aivan normaalista ja jokapäiväisestä luonnonvalinnasta ja elämän ja kuoleman laista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän