Joko mammat on kuulleet herrasta nimeltä Makwan Amirkhani? ;)
Yleensä komea mies ei vavisuta punttejani tippaakaan, mutta kun on komea + älykäs niin jopas jotakin. Kyseessä siis maahanmuuttajataustainen herrasmies, joka laukoo suoria totuuksia maahanmuutosta ja maahanmuuttajista. Ja onneksi laukoo, vain maahanmuuttaja voi kertoa nuo samat asiat ilman että kukaan huutelee raziztia.
Tässä esimerkiksi facebookista:
"Jos minä tulisin huonoista olosuhteista ja maasta missä minun pitää varoa, että selviän hengissä huomiseen asti. Olisin helvetin kiitollinen vaikka asuisin vaatimattomissa tiloissa. Pelkästään se, että tunnet olevasi vapaa pitäisi täyttää sinun vaatimukset. Mä näin tänään videon missä kaks alle 10vuotiasta lasta keräävät ruuan murusia kivien ja hiekan seasta. Sit täällä joku valittaa pahasta riisistä.
Ei hirveästi kriisimaissa puhuta oikeuksista, mutta kyllä kun tänne saavutaan niin uskalletaan ottaa nämä ihmisten oikeudet esille ja kehdataan vaatia turvapaikan lisäksi muita etuja. Ei Suomessa kamera mies potki lasta kantavaa pakolaista, ei poliisit rajalla hakkaa pampuilla. Yhtä lakanaherraa ja ilotulitteita lukuun ottamatta, täällä ollaan oltu erittäin kilttejä ja avuliaita pakolaisia kohtaan. Peukut sille!!!
Näiden valittajien teot ovat vain todisteita ja hyviä esimerkkejä siitä, ketä niitä turvapaikkoja oikeasti tarvitsevat. Maksakaa vaikka lennot takaisin heille, tulee halvemmaksi kuin niiden pitäminen täällä ja vihan lisääminen muita pakolaisia kohtaan."
https://www.facebook.com/amirkhanimakwan?fref=nf
Rehellisesti kiinnostais kuulla mitä maahanmuuttajien fanaattiset puolustajat on tästä mieltä?
Kommentit (7)
Ja laitetaas nyt kuvakin:
http://im.mtv.fi/image/5330176/landscape/392/235/a03bc8157a4f610fd745806fe2c7fc2/yl/makwan.jpg
Ps. Facebookista löytyy videoita, missä telmii koirien kaa. Riittääkö? ;D
Tuo video oli hyvä missä tulkkaa taksikuskin mielipiteitä. Hyvä asenne.
Makwanilta tuli hyvä setti nyt. Toivottavasti jatkossakin on yhtä hyvää sanomaa sana sanasta. Pakko lisätä et tämä riisilautanen pullaparta poski voisi lähettää takaisin kotimaahansa ja nämä muut valittajat myös leipomaan partojaan omiin riiseihinsä kotimaassan. Jumbo jet olisi hyvä lennokki tässä hädässä.
On ihan fiksun oloinen mies, mutta hänessä on omaan makuuni vähän liikaa röyhkeyttä ja sellaista itsetyytyväisyyttä. Paljon hänellä on fiksua sanottavaa ja onneksi sanookin, mutta treffeille en lähtisi.
Hyvin tyytyväinen hän ainakin itseensä tuntuu olevan. Ja jotenkin minulle tulee aina tunne, että hän sanoo vain sen mitä häneltä halutaan kuulla.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:12"]Hyvin tyytyväinen hän ainakin itseensä tuntuu olevan. Ja jotenkin minulle tulee aina tunne, että hän sanoo vain sen mitä häneltä halutaan kuulla.
[/quote]
Mullakin on tällainen kuva. Tunsin hänet joskus kaverin kautta ja kun en halunnut lähteä treiffeille hänen kanssaan niin esti samantien facebookista. Tällainen perus lirkuttelija-mielistelijä mun kokemuksien mukaan kyseessä.
Korjaus: Viimesen lauseen pitäis tietenki olla, että mitä (elintaso)pakolaisten fanaattiset puolustajat on mieltä?
AP