Jo 18000 syöttilästä tälle vuodelle
Eikä loppua näy.. Eihän tässä ole mitään järkeä. Lisää vaan tänne kyllähän me maksetaan kun on meillä vastuu. Olisi kiva tietää kuinka moni irakilainen jaksaisi meitä hyysätä vastaavassa tilanteessa. Eurooppalaisten nöyristelyllä ja sinisilmäisyydellä ei ole mitään rajaa. Ja siitä kannattaa hyötyä.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:20"]
Joo, alan harkitsemaan vakavasti sellaista elämää, ettei tarvitsisi maksaa veroja joilla noita paska-apinoita elätetään. Työni on sellaista, jota voin tehdä pimeästikin, olen rakennusmaalari. Seuraavaksi vaikka ero paperilla ja vuokratukien kuppaaminen plus kaikki mahdollinen sossutukien lypsäminen.
[/quote]
Samaa olen miettinyt itsekin. Mieluusti lopettaisin verojen maksun etten osallistu tämän typeryyden ylläpitoon.
Jokainen suomalainen heittää vuodessa 50 lautasellista ruokaa roskiin. On siinä ylimääräistä jaettavaa muillekin.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:27"]
Jokainen suomalainen heittää vuodessa 50 lautasellista ruokaa roskiin. On siinä ylimääräistä jaettavaa muillekin.
[/quote]
Luuletko että kelpaisi näille Allahin lahjoille.
Joo, alan harkitsemaan vakavasti sellaista elämää, ettei tarvitsisi maksaa veroja joilla noita paska-apinoita elätetään. Työni on sellaista, jota voin tehdä pimeästikin, olen rakennusmaalari.
Seuraavaksi vaikka ero paperilla ja vuokratukien kuppaaminen plus kaikki mahdollinen sossutukien lypsäminen.