Miksi jotkut tupakoimattomat ihmiset polttavat röökin ollessaan juomassa?
Kommentit (20)
tupakoimaton tupakoi : tupakoitsija
Meidän kemisti tekee näin. On aiemmin polttanut mutta ei kuulemma mene mihinkään kuppilaan kiusaamaan itseään vaan ostaa aina kaksi askia mukaan. Tosin ei polta kun siellä ja korkeintaan neljä tupakkaa. Loput heittää aamulla roskiin. Ei muuten ole sellainen joka joka päivä jossain kapakassa luuhaa vaan erittäin harvoin ja tämä mies ei muuten polta vaikka joku tarjoaisikin.
Onhan se pieni paha kun polttaa vain juodessa. Just korjaan oloa ja rööki palaa lähes ketjussa. Mä poltan muutenkin niin en ala ketään moralisoimaan.
MItä väliä sillä on? Omapa on keuhkotautinsa. Tai, no, veronmaksajien piikkiinhän keukosyöpäläiset hoidetaan...
Joskus nuorempana harrastin tuota, kun olin lopettanut tupakoinnin mutta join suht usein ja teki mieli vielä tupakkaa. En kuitenkaan "ratkennut" uudestaan tupakoimaan selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se pieni paha kun polttaa vain juodessa. Just korjaan oloa ja rööki palaa lähes ketjussa. Mä poltan muutenkin niin en ala ketään moralisoimaan.
Itse asiassa ei ole pieni paha. Tupakointi on erityisen tuhoisaa viinanjuonnin yhteydessä. Tappavaa tupakointi tietenkin aina on, mutta vielä erityisen tappavaa, kun nortti heiluu viinanjuojan huulessa.
Koska se on kivaa satunnaisesti tehtynä?
Vierailija kirjoitti:
Meidän kemisti tekee näin. On aiemmin polttanut mutta ei kuulemma mene mihinkään kuppilaan kiusaamaan itseään vaan ostaa aina kaksi askia mukaan. Tosin ei polta kun siellä ja korkeintaan neljä tupakkaa. Loput heittää aamulla roskiin. Ei muuten ole sellainen joka joka päivä jossain kapakassa luuhaa vaan erittäin harvoin ja tämä mies ei muuten polta vaikka joku tarjoaisikin.
Ostaa kaksi askia, polttaa neljä tupakkaa ja heittää loput 36 tupakkaa roskiin? Ymmärsinköhän nyt oikein.
Poltan juodessani alkoholia koska mulla tekee silloin mieli tupakkaa. Olen entinen tupakoitsija, ja polttanut viimeiset 10 vuotta noin kuutena iltana vuodessa. Jos tää vie mut hautaan niin vieköön. Selvinpäin ei tee mieli tupakkaa.
Seuran vuoksi. Itse yritin nuorena tupakoida koska parhaat tyypit ja jutut olivat tupakkapaikalla. En käy enää baareissa mutta jos kävisin niin varmaan harmittaisi jäädä sisään nököttämään kun muu seurue lähtee tupakalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei ole pieni paha. Tupakointi on erityisen tuhoisaa viinanjuonnin yhteydessä. Tappavaa tupakointi tietenkin aina on, mutta vielä erityisen tappavaa, kun nortti heiluu viinanjuojan huulessa.
En oleta selviäväni elämästä hengissä. Nyt oli varsin lievä jälkiolo. Vain kaksi kaljaa nelosta niin pystyy jo juomaan aamukahvit. Kun ei miedompaa sallita niin sama sitten vetää laillisia aineita.
Se tekee eetvarttia vetää tupakansavua keuhkoihin humalassa, mutta selvinpäin tupakka maistuu pahalle eikä sitä tee edes silloin mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi siis parempi polttaa LISÄKSI myös muulloin kuin juodessa vai mitähän yritit sanoa?
Entisenä tupakoitsijana se vaan "maistuu" niin hyvälle silloin kun juo itsensä pieneen humalaan. Nautintoainehan se on, siksi siis.
Mulla tää tapahtuu n. kerran vuodessa.
Polttaminen on minusta hirveän kivaa, mutta terveyssyistä ja pahan hajun takia poltan vain viihteellä. Silloin minulla on ikäänkuin lupa polttaa, koska olen pitämässä hauskaa eikä tarvitse välittää siitä onko koko ajan niin fiksu ja järkevä.
Tupakoitsija ei koskaan lopeta, vaan pitää taukoja.
Osa jää koukkuun, koska nikotiini, ei kannata ottaa.